Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Styczeń

Warszawa, 12.02. 2017

 

Drogi Wuju!

 

Wybacz, że dopiero teraz się odzywam. Ostatnio miałem wiele spraw na głowie. Wiesz dobrze o co chodzi. Oni tu są.

 

Nie wiem, kiedy otrzymasz ten list. Nie wiem, czy w ogóle go otrzymasz. Ale nie dałbym sobie spokoju, gdybym nie ostrzegł Cię przed nowym zagrożeniem. W grudniu rosyjskie siły powietrzne zrzucały odpady radioaktywne. Nikt nie mógł z nimi walczyć, broń jest trudno dostępna oraz ograniczona. Pewnego razu w styczniu wybrałem się na cmentarz, tam gdzie zrzuty były najczęstsze i najbardziej dyskretne. Byłem w szoku, gdy zobaczyłem ludzi wychodzących z grobu. Od dwunastu lat nie grałem w gry video, ale... to chyba nazywało się "zombie". Coś w tym stylu. Podszedłem bliżej, jednak rzucili się na mnie. Cały tuzin trupów z zieloną krwią, dasz wiarę? Miałem pół magazynka do kałasznikowa i wykorzystałem umiejętności nabyte podczas zasadniczej służby wojskowej. Odjebałem dwóch. W jednego skurczybyka wpakowałem około siedem nabojów, w okolice głowy. Nie było sensu walczyć i obsmarowany kolorową mazią, to znaczy krwią, uciekłem. Gonili mnie przez chwilę, aczkolwiek poruszają się bardzo wolno. Nie wiem czym to cholerstwo się żywi i czy występuje tylko na bielańskim cmentarzu. Jedno jest pewne - musisz uważać i ostrzec resztę wsi.

 

Jeśli doczytałeś do tego momentu, pewnie przeżyjesz. Nie ufaj żadnym strażom i dbaj o swoje gospodarstwo. Udanej wojny o tereny.

 

Twój urwis, Flak.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • motomrówka 11.01.2017
    Ja tam się słów nie boję, c i e n i z n a. 3, bo sprawnie napisane, ale fabularnie do bani.
  • Cichociemny 11.01.2017
    "Ja tam się słów nie boję" - o co chodzi, bo nie zrozumiałem?
  • Cichociemny 11.01.2017
    To nie jest tekst typu horror, tylko post-apo
  • motomrówka 11.01.2017
    Cichociemny, o to, że twój debiut jest cienki. A ja nie zamierzam ci słodzić dlatego, że to twój debiut.
  • motomrówka 11.01.2017
    Cichociemny, jak zwał, tak zwał, patent masz cienki.
  • Freya 11.01.2017
    Mam nadzieję, że jest to taki sprytny "myk" i pojawi się coś więcej poza samym listem, który ma na celu zaintrygować czytelnika. Tekst jest dopracowany... no i tyle, bo jeśli więcej powiedzieć, to trochę wygląda na jakąś strzelankę, o. ;)
  • Cichociemny 11.01.2017
    To pojedynczy tekst, nie początek serii :)
  • Joker 11.01.2017
    Mało tu oryginalności, to znaczy, dobrze jest od tego zacząć, ale na dłuższą metę nie jest to za dobre. Chodzi mi tu o temat ( moje klimaty, ale jest tego cholernie za dużo) oraz styl pisania. Błędów nie zauważyłem. Pisz dalej to wpadnę zobaczyć. Pozdrawiam
  • Cichociemny 11.01.2017
    Jak pisałem wcześniej to jednorazowy tekst, więc dłuższej mety nie będzie
  • Pan Buczybór 12.01.2017
    Czuć klimat... Brawo za starania. 5
  • Cichociemny 12.01.2017
    Dziękuję Burzyborze

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania