Poprzednie częściSuberbohater Xiuel cz. 1

Suberbohater Xiuel cz. 2

Spadam coraz szybciej. Na szczęście ten wieżowiec jest bardzo wysoki. Inaczej już dawno bym zginęła. Wiem i głęboko wierzę w to, że Xiuel mnie uratuje. Jestem tego wręcz pewna. W końcu jest bohaterem. Jednak zaraz będę na dole, a wtedy...

- Nie przejmuj się. Złapię cię. - To Xiuel! Wiedziałam, że tak będzie. Tylko, czy zdąży...

- Mam cię. - Zdążył. W ostatniej chwili. Wylądowałam bezpiecznie leżąc na nim. Szybko się otrząsnęłam i wstałam.

- Xiuel, dziękuję ci. Uratowałeś mnie. Nawet nie wiesz, jak się cieszę. - Zarumieniłam się i uśmiechnęłam. Mimo tej całej sytuacji, jestem bardzo szczęśliwa. W końcu spotkałam mojego bohatera. Coś mnie jednak zmartwiło. Czy z Xiuelem wszystko w porządku? Użył przecież własnego ciała, żeby mnie obronić. To na pewno było bolesne...

- Xiuel, mogę cię o coś spytać?

- Tak, czy coś się stało? Nie wyglądasz na zadowoloną.

- No mniej więcej... Powiedz mi... Nic ci się nie stało przeze mnie? Martwię się, bo jak coś sobie zrobiłeś, to będzie moja wina...

- Nie smuć się. Przecież wiesz, że to moja praca. Dużo tym ryzykuję, ale jak widzisz żyję. Nie przejmuj się. Miło było cię poznać. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się zobaczymy. - Xiuel uśmiechnął się i zniknął. Ja jednak nadal jestem zmartwiona. Nie sądzę, żeby wszystko było w porządku. Czuję to... uderzyliśmy z taką siłą... No cóż, nie powinnam się przejmować, w końcu nawet to nie znam. No, ale mimo wszystko ciągle o nim myślę...

 

 

 

Właśnie wracam autobusem do domu. Dzisiaj w szkole, nie mogłam się w ogóle skupić. Ze sprawdzianów, które miałam, dostałam same jedynki. Wpadła mi nawet jedną uwaga. Zgadnijcie za co? Oczywiście za używanie telefonu... Chciałam sobie pooglądać bohaterskie akcje Xiuela. Po wczorajszym dniu ciągle o nim myślę. Cudownie było go spotkać. Chyba naprawdę się zakochałam... Tylko są bardzo małe szanse, że zwróci na mnie uwagę albo, że chociaż mnie pamięta. Na pewno już o mnie zapomniał...

- Co się dzieje? - Krzyknęłam tak głośno, że było mnie słychać w całym autobusie. Nikt nie zwrócił jednak uwagi, bo wszyscy byli tak samo przerażeni, jak ja. Autobus bardzo gwałtownie zahamował. Zostaliśmy z niego ewakuowani. Okazało się, że na środku skrzyżowania był wypadek. Od razu pomyślałam, że to robota mafii, gdy tylko zauważyłam czarne samochody. Podeszłam trochę bliżej, żeby lepiej widzieć. Nagle z samochodu wyskoczyła banda mężczyzn, którzy zaczęli do siebie strzelać. Schowałam się pod samochód. Ja to mam szczęście. Zawsze muszę trafić w centrum akcji. Ale w sumie są tego plusy. To zdarzenie oznacza, że za chwilę pojawi tu się Xiuel. Tak więc, muszę tu zostać i na niego poczekać.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Oia 15.03.2017
    Nawet to nie znam- go nie znam
    Opko super ^^ czekam na garath ... No i oczywiście 5
  • Emi Ayo 15.03.2017
    Dziękuję za ocenę :)
  • Oia 15.03.2017
    Emi Ayo nie ma za co , świetnie piszesz
  • Emi Ayo 15.03.2017
    Oia dziękuje. Fajnie że tak uważasz :D
  • Pan Buczybór 15.03.2017
    Infantylne, choć zarazem urocze. Pan SuperLaluś pewnie nie przyjdzie. 5
  • Emi Ayo 15.03.2017
    Dziękuję bardzo za ocenę :) czy przyjdzie, to się okaże ;)
  • Tanaris 15.03.2017
    Bo jakby nie przyszedł, zdecydowanie dziewczyna byłaby w niebezpieczeństwie i mega by się zawiodła. A przecież bohater ma prawo na odpoczynek i kubek kawy :p Ciekawe jak to będzie, ale chyba przybędzie...
  • Tanaris 15.03.2017
    5 zapomniałam dodać :D
  • Emi Ayo 15.03.2017
    Tanaris dziękuję: ) i fajnie ze zaciekawiło: )
  • Tanaris 15.03.2017
    Emi Ayo Małe pytanko, oglądasz anime?
  • Emi Ayo 15.03.2017
    Tanaris oczywiście ;) mam teraz problem bo zostały mi dwa odcinki do skończenia anime ktorw oglądam i jakoś tak ich nie ogladam bo nie chcę tego po prostu skończyć ;)
  • Tanaris 15.03.2017
    Boku no Hero Academia oglądnij sobie, bo mega ale to nawet bardziej coś jest podobnego z tym co piszesz, a co jest w anime. Może też ci się spodobać, takie wyczuwam podobny klimat :)
  • Emi Ayo 15.03.2017
    Dziękuję za polecenie. Znając mnie to to obejrze:D i chetnie obejrze coś podbnego dp moich opowiadań bo w sumie to zazwyczaj ogladam anime sportowe a nie jakieś przygodowe xd
  • Tanaris 16.03.2017
    Emi Ayo sportowe też uwielbiam xD Jak zobaczysz całość, to napisz swoje odczucia.
  • Emi Ayo 16.03.2017
    Tanaris trochę to potrwa ale nie zapomnę o tym ;)
  • Alesta 05.07.2017
    czegos mi tu brakuję chyba opisów sytuacji

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania