Poprzednie częściSułtanka Faize roz 3 " W niewoli"
Pokaż listęUkryj listę

Sułtanka Faize roz 11 "Odkryta tajemnica"

Sara była bardzo zdziwiona tą sytuacją, zaczęła coś podejrzewać. Poszła jednak jak gdyby nigdy nic do sułtana.

-Uf, jesteś nareszcie, już myślałem że coś się stało - powiedział całując ją w czoło.

- Nie martw się, wszystko jest w porządku - odpowiedziała.

-To znakomicie - powiedział, po czym podszedł do stoliczka i coś przyniósł. Był to piękny naszyjnik, założył go Sarze.

- Moja piękna, moja słodka, moja różo, moja Anbare - zacytował.

-Anbare ? - powiedziała zdziwiona.

-Jeśli się zgodzisz, chciałbym abyś nosiła to imię, idealnie pasuje ono do ciebie, oznacza piękny zapach, zapach perfum, ambrę - odparł.

Sara promieniała z radości .

Uściskała sułtana, a ten ją pocałował. Z każdym dniem ich uczucie, przemieniało się w coraz większą miłość.

Jednak pewnego dnia stało się coś takiego, co do reszty namieszało w głowie Anbare.

Nie tylko ona miała podejrzenia dotyczące sułtanki Gülnihal.

Również Anna postanowiła przyjrzeć się tej sprawie.

Nie spodziewała się jednak że odkryje tak kluczową informację.

Gdy tylko się dowiedziała wpadła do komnaty Anbare.

-Anbare!!- krzyknęła.

-Anno , coś się stało ? , wyglądasz jakbyś zobaczyła ducha !!- powiedziała Anbare widząc przerażoną dziewczynę

-To czego się dowiedziałam zmieni wszystko -poinformowała

-Mianowicie ?- odparła Anbare.

-Sułtanka Gülnihal... nie nazywała się Nadia Ferro, lecz

Anna Sabbe !!

-Co ty wygadujesz!?, przecież tak nazywała się moja matka!!, mój boże ...- urwała zakrywając usta.

Padła na fotel.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tina12 26.06.2016
    Czuję jakiś sekret dotyczący przeszłości.
    5
  • Sekret się ujawnił, a właściwie został odkryty
  • Tina12 26.06.2016
    No to czekam na dalszą część
  • Tina12 26.06.2016
    Bo robi się bardzo ciekawe.
  • Szalokapel 26.06.2016
    Jestem z Ciebie dumna! Tutaj bardzo dobrze powstawialas przecinki, o wiele łatwiej się czytało, dzięki nim. Jednak mam zastrzeżenie, często używasz "Anabre" z czego mogą wynikać powtórzenia. Używaj zamienników np. Dziewczyna, nastolatka, blondynka. (w zależności od koloru włosów) Podooba mi się ta tajemnica. Z czystym sumieniem daje mocne 5. Oby tak dalej!
  • Dziękuję
  • zaciekawiony 27.06.2016
    Kto to jest Anna? Ta postać pojawia się znikąd.

    "Również Anna postanowiła przyjrzeć się tej sprawie.
    Nie spodziewała się jednak że odkryje tak kluczową informację.
    Gdy tylko się dowiedziała wpadła do komnaty Anbare." - ale jak się właściwie dowiedziała? Co takiego robiła że zdobyła tą informację? Pomijasz w fabule tak wiele zdarzeń.
  • Oj miała już swoje sposoby, mogła np przejrzeć jakieś księgi, zresztą nie jedna osoba się znajdzie która pamięte czasy kiedy Gülnihal była jeszcze niewolnicą
  • zaciekawiony 28.06.2016
    Ale kim jest Anna? Pojawia się nagle w poprzednim rozdziale gawędząc z bohaterką i nie wiadomo kto to zacz. Z kontekstu domyślam się że to jakaś służąca, może niewolnica z tego samego transportu, kraju, a może miejscowa, albo poprzednia faworyta.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania