Poprzednie częściSułtanka Faize roz 3 " W niewoli"
Pokaż listęUkryj listę

Sułtanka Faize roz 19 "Kim jesteś ?"

Asma po przyjeżdzie postanowiła niezwlekać i od razu skontaktowała się z Nurbahar.

Zaintrygowana blondynka natychmiast zjawiła się w starym pałacu. Siwowłosa czekała na nią w ogrodzie. Tego dnia było wyjątkowo zimno.

-Asma hatun, co się stało ? - zapytała blondynka otulając się lepiej futrem.

-Odnalazłam sułtankę Gizem, moja pani zgadza się na wszystko - powiedziała staruszka.

-Doskonale ! - odparła ustatysfakcjonowana Nur.

Uznały że trzeba sprowadzić sułtankę do starego pałacu.

-Wszystko ma odbyć się po cichu - powiedziała zielonooka

-Oczywiście, przecież nie mam zamiaru robić afery na cały

Konstantynopol - powiedziała

Asma.

Nurbahar uśmiechnęła się. Była

zadowolona z planu.

* (Kilka tygodni póżniej)

Jakaś tajemnicza poczta kursująca wśród niewolnic rozniosła sprawdzoną wieść o wygnanej matce padyszacha. Plotkę rozpuściła oczywiście Çever Hatun. Nurbahar co prawda miała inny plan, jednak wenecjanka postanowiła działać na własną rękę. Po za tym nie mogła utrzymać języka za zębami. Plotka dotarła nawet do samego sułtana Bajezyda.

Był tym zszokowany, nie chciał wierzyć. Postanowił jednak odwiedzić kobietę o której mówiono. Udał się do starego pałacu. Nie był tam od lat.

Będąc tam ostatnio miał niewiele ponad osiem lat.

Pałac wydawał mu się bardziej zniszczony i zaniedbany niż z przed trzynastu laty.

Zanim wszedł do pałacu zobaczył siedzącą na tarasie wysoką, filigranową kobietę.

Podszedł do niej. Gdy przyjrzał jej się z bliska, zauważył że była uderzająco podobna do jego siostry Gevherhan. Miała jasne oczy, rude włosy, nawet wyraz jej twarzy był identyczny.

Rudowłosa wstała, przypatrując mu się, zmarszczyła jasne brwi.

-Kim jesteś ? - zapytała.

-Jestem Bajezyd, sułtan Bajezyd - odparł

Sułtanka otworzyła szeroko oczy.

-Bajezyd ?! ... - powiedziała z uśmiechem i niedowierzaniem

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Uff, udało się dodać przed meczem
  • Tina12 30.06.2016
    Dobrze, że zdąrzyłaś. Bo opowieść wciąga. I czekam, i czekam. I na reszcie jest. Mam tylko nadzieje, że sułtan nie ukaże swojej przybranej matki.
    5
  • Kibicuję na całego! Niee 1:1
  • Tina12 30.06.2016
    Ale jeszcze jest nadzieja. Dogrywka.
  • Tina12. Me serce płacze :'( przegraliśmy ! Ten mecz był wspaniały, naprawdę się nasi postarali, szkoda mi Kubusia, wszyscy będą na niego wyzywali,
  • Tina12 01.07.2016
    Faize Anbare Sultan
    Każdemu może się zdarzyć gorszy dzień. Ale i tak zaszliśmy daleko.
  • Tina12 01.07.2016
    Faize Anbare Sultan
    Wielka szkoda tego meczu. Bo graliśmy jak równy, z równym.
  • Tina12
    Dosłownie, nasi byli już zmęczeni,
    A Kuba to już w ogóle, do tego stres, i weż tu wyceluj. Ale to chyba najpiękniejszy mecz dotychczas, daliśmy z siebie wszystko.
  • Tina12
    Zamiast Błaszczykowskiego mógł strzelać Kapustka i byłoby ok.
  • Teska 30.06.2016
    Super ! Czekam na więcej !
  • Witam cię tesko,i dziękuję za przeczytanie
  • levi 01.07.2016
    Przeczytałam wszystkie części, szybciutko mi to poszło :)
    trochę przeszkadza mi to że tak szybko lecisz z akcją i że rozdziały są takie krótkie, ale tak całą historię przyswaja się bardzo lekko i przyjemnie, dobrze napisane.
    jestem bardzo ciekawa co stało się z przyjaciółką głównej bohaterki, no nic zostawiam 5
  • Dziękuję.
  • Tina12 01.07.2016
    A kiedy następna część.
  • Już jest, ale zapowiadam przerwę od 11 do 24 lipca.
    W tych dniach nie pojawią się opowiadania.
  • Tina12 01.07.2016
    Szkoda.
  • No cóż, sułtanka też człowiek, musi mieć wakacje : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania