.....

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Tjeri 08.06.2020
    Całkiem dobrze się czyta. I fajny pomysł na podsumowanie specyficznego okresu w życiu.
    Popraw tylko ten irytujący błąd mi/mnie
    "a mi zostały żółte przebiśniegi". Zaimek w tej frazie jest ewidentnie akcentowany, nie ma więc usprawiedliwienia dla "mi".
  • maritt 08.06.2020
    dziękuję za opinię:) już poprawiam
  • Katerinet 08.06.2020
    Ciekawy pomysł :)
  • maritt 08.06.2020
    dziękuję:)
  • Bożena Joanna 08.06.2020
    Wiersz mi się podoba, ale nie pasuje zupełnie "baudelairego", jeśli chcesz odmieniać francuskie nazwisko to powinnaś napisać baudelaira. Pozdrowienia!
  • maritt 08.06.2020
    dziękuję! nie byłam pewna jak to się odmienia. również pozdrawiam:)
  • piliery 09.06.2020
    Już chciałem Cię pokropić za Baudelaira ale w porę zauważyłem wpis Bożeny Joanny. Nie podoba mi się też pisanie małymi literami imion własnych To tak "pseudoturpistyczna" moda która moim zdaniem autorom chluby nie przynosi a i osobom o których pisze uchybia. No i napisałbym: a >mnie< zostały żółte przebiśniegi" (zaimek akcentowany). Poza tym wiersz interesujący.
  • maritt 09.06.2020
    byki poprawione:) absolutnie wymienionym w wierszu postaciom ubliżyć nie chciałam (no dobra, może trochę słowackiemu xD), pisanie wszystkiego małymi to taka już moja mania, nawet swojego nazwiska nie piszę nigdy z dużej... można interpretować jak kto chce, dla mnie jest to jedynie zabieg estetyczny (tak samo jak spacje przed kropką, nie stawia się, ale ja stawiam bo nadaje to ciekawego wyglądu i podkreśla emocje - im więcej spacji przed kropką tym silniejsze) .

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania