Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Świat według Kiepskich odcinek 1 - Internety

Ferdek postanowił jak codzień pójść rano się wysrać. Po drodze do publicznego kibla spotkał Arnolda Boczka w starym wypierdzianym dresie.

 

Boczek: Dobry wieczór, panie Ferdku!

 

Ferdek: Jakie dobry wieczór panie przecie rano jest. Idź pan bo mi się srać chce.

 

Boczek: Panie, ale ja żem mam coś dla pana!

 

Boczek pokazał Kiepskiemu laptopa marki acer.

 

Ferdek: No i co panie toż to komputr jest, suń pan tą grubą dupę bo do sracza żem idę.

 

Boczek: Panie Ferdku, ale to nie jest zwykły komputr! Tam panie może pan gadać z innymi w mordę jeża!

 

Ferdek: No dobra to daj mi pan to.

 

Boczek: Panie! Ja żem za darmo nie dam!

 

Ferdek: To ile ku*wa mać pan chce?

 

Boczek: Pisiont złotych, ni mniej!

 

Ferdek (pod nosem): Jebany grubas.

 

Ferdek wręczył 50 złotych Boczkowi i wziął laptopa.

 

Wieczorem Ferdek Kiepski przeglądał stronę, na której był otwarty laptop. Było to 6obcy. Ferdek kliknął wielki zielony przycisk.

 

Ferdek: O ale jaja coś się dzieje!

 

Ferdek połączył się z nieznajomym.

 

Obcy: Km

 

Ferdek: Co jest kurwa km jebany fiucie co ty gadasz?

 

Obcy: Hehe śmieszny jesteś ;) Facet czy chłop?

 

Ferdek: Ja żem jest kurwa jebana twoja w dupe mać Ferdynand Kiepski i ja żem honoru nie oddam!

 

Obcy: Dobra, Ferdynandzie, słuchaj bo ja mam problem.

 

Ferdek: Czego?

 

Obcy: Zakochałem się w dziewczynie. Mieszkamy obaj na wsi. Ona ma na imię Rebeka i umie niesamowiecie pierdzieć.Pamiętam jak wczoraj był kotlet na stołówce i ona go jadła i nieziemsko beknęła. Albo jak kiedyś wychodziłem z kibla i ona akurat przechodziła i tak cudownie pierdnęła, że zatrzymałem się na chwilę i rozkoszowałem tym niebiańskim zapachem. Chciałbym się jej jakoś oświadczyć, ale nie wiem jak. A tak bardzo chciałbym, żebyśmy razem bekali i pierdzili po grochówce. Pomożesz?

 

Ferdek: Hehehehehehheheheheehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheeh o kurwa to nie dziewczyna tylko jakiś babochłop!

 

A wy, drodzy czytelnicy, co byście poradzili Obcemu?

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • KarolaKorman 30.04.2017
    Niech se kupi taki laptop za pisiąt, co jak wciśnie zielony przycisk, to ukarze mu się ta cud śmierdząca sąsiadeczka :)
    A tak zupełnie na poważnie. Zastanawiałam się komu chce się pisać takie rzeczy i po co, ale szybko znalazłam odpowiedź. Wiem, że Kiepskiego oglądają miliony (o zgrozo), czyli musi być też ten, który coś takowego pisuje - padło na Ciebie. Pozdrawiam, nie oceniam.
  • Nuncjusz 30.04.2017
    kupa w gaciach - Ferdek musiał si e posrać bo w końcu jednak nie trafił do kibla
  • Pasja 30.04.2017
    Takie trochę wyświechtany temat i nic nowego nie wnosi. A obcy powinien kupić jej coś na wzdęcia. :-)
  • fanthomas 30.04.2017
    Trochę za bardzo wulgarne te przekleństwa, nawet jak na Kiepskich, co mi trochę psuje klimat. Za chęci dam 4. Chyba też napiszę coś podobnego.
  • Pan Buczybór 30.04.2017
    Obcy spadł z kosmosu, a Ferdek w opałach. Uchwyciłeś klimat i brawo ty. 5
  • Neurotyk 01.05.2017
    Pała! Troll
  • betinka 01.05.2017
    Pierd po fasoli pieprzony debil
  • Pan Buczybór 01.05.2017
    betinka bardzo pieprzony
  • Oia 01.05.2017
    "fajne 1" :)
  • Oia 01.05.2017
    Pierd po fasoli Ale ja nie mówię o twoim dziele. Kopiuj wklej z twojego komentarza :)
  • betinka 01.05.2017
    Pierd po fasoli kutas
  • Pan Buczybór 01.05.2017
    betinka duży kutas
  • Oia 01.05.2017
    Pierd po fasoli Wybacz użytkowniku, okazuje się że nikt cię nie lubi :) Jak mi przykro
  • Enchanteuse 01.05.2017
    Oia taki już smutny los trollów ;)
  • Oia 01.05.2017
    Enchanteuse Dokładnie.
  • Pan Buczybór 01.05.2017
    Wejdź w panel KONTAKT i męcz Piotra Admina Opowi (PAO) tak długo aż usunie ci konto. I tyle
  • Nazareth 01.05.2017
    Pan Buczybór nie musi. Już się tym zająłem.
  • Tanaris 01.05.2017
    "Przepraszam" lepiej później niż wcale!
  • Pan Buczybór 01.05.2017
    Nazareth Dobry samarytanin z ciebie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania