.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Rasia 14.10.2016
    Dziękuję za piątkę :)
  • TeodorMaj 14.10.2016
    Rasiu, jak zawsze nie zawodzisz. Tekst świetny. Z przyjemnością zaostawiam 5 :)
  • Rasia 14.10.2016
    A dziękuję, naprawdę miło mi słyszeć taką pochwałę :))
  • Angela 15.10.2016
    "ucieram" - tak miało być? A nie przypadkiem "ocieram"?
    Sama kiedyś miałam podobny talizman w samochodzie, ale nie podkowę. Tekst dobry i nie ma co komentować. Leci 5 : )
  • Rasia 15.10.2016
    Oczywiście, że "ocieram" :) Dziękuję za wyłapanie. Sporo ludzi wozi ze sobą takie talizmany :)
  • Freya 15.10.2016
    Furka second hand, podobnie jak insze fatałaszki, przeważnie mają w sobie jakiś ślad swojego poprzednika. Tak w ogóle, to słówko "fuj", kojarzy mi się z tą marką, ehem. W naszej kulture, akurat podkowa ma przypisane magiczne właściwości, czy słusznie, hm. Medalik św.Krzysztofa pewnie by się stopił. Zasadniczo, to właściwie o to biega, dlaczego ocalała jedynie "święta podkowa", bo przecia szczęścia nikomu nie przyniosła... że niby sobie? Jest tylko tak postrzegana? Czy np.tzw. "święte relikwia", są tak naprawdę - fetyszami? Trochę zbyt głęboko grzebię? ;-)
  • Rasia 15.10.2016
    Pogrzebałaś w ciekawym kierunku, najbardziej podobała mi się ta dywagacja, czy podkowa uratowała samą siebie :D Tutaj bardziej chodzi o wiarę - jeśli wierzysz, to taki zabobon rzeczywiście przynosi Ci szczęście (czytaj: starzec), a jeśli nie wierzysz, jak nasz główny bohater, to to przynosi całkiem odwrotny efekt (w tym wypadku, a nie w rzeczywistości oczywiście), trochę właśnie tak jak mówisz, że w używanym samochodzie czuć aurę poprzedniego właściciela. No i stąd zeznanie kobiety, że jechał z odwróconą podkową na zderzaku. Dzieło przypadku czy rzeczywiście magia związana z podkową? :) To już można rozpatrzeć indywidualnie :)
  • Katra 15.10.2016
    Piąteczka jak zawsze :)
  • Rasia 15.10.2016
    Dziękuję ;)
  • Alicja 15.10.2016
    I ja dołączam do grona piąteczek. Twoje teksty są bardzo przesiąknięte rzeczywistością i to sprawia, że wszystko czyta się z lekkością :)
  • Rasia 15.10.2016
    A dziękuję, Alu :)) Cieszę się, że tak uważasz.
  • Perzigon69 15.10.2016
    Jak myślisz, co ci dam? Zgaduj zgadula ^^
  • Rasia 15.10.2016
    Pewnie jedynkę :p Dziękuję za stałe odwiedziny :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania