Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Sylwester marzeń z dwójką

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe. Tekst nie ma na celu obrazić Chrisa Normana)

 

Rozdział 1. Natalia Oreiro

 

Targówek, Warszawa. Dzień przed sylwestrem

 

Dzień przed wyjazdem do Zakopanego ojciec oglądał w telewizji teledyski Natalii Oreiro.

 

Ojciec: Żeby matka była taka ładna jak Oreiro, to może do dziś bym ją pierdolił!

 

Matka chwyciła za krzesło i zaczęła bić ojca do nieprzytomności.

 

Rozdział 2. Akcent

 

Rafał siedział przed laptopem i czekał, co odpisze dziewczyna, którą kochał. W telewizji leciał Martyniuk.

 

W końcu przyszła od niej wiadomość o treści *Pierdol się*

 

Rozdział 3. Smokie

 

Ludwik spotkał Chrisa Normana ma stacji w Zakopanem i podbiegł do niego.

 

Ludwik: Chris, i'm your big fan...

 

Chris Norman: Fuck off, moron! I'm busy!

 

Chris odszedł w swoją stronę, a Ludwik był załamany.

 

Rozdział 4. Modern Talking

 

W końcu nadszedł sylwester 2019/2020. Na scenie właśnie śpiewał Thomas Anders z Modern Talking.

 

Thomas Anders: Cheri cheri lady, going through a motion, love is where you find it, listen to my heart...

 

Następnie przyszedł czas na...

 

Tomasz Kammel: Proszę państwa, a teraz coś, na co wszyscy czekaliśmy! Zenek!

 

Zenon Martyniuk: Odkąd zobaczyłem ciebie, nie mogę jeść, nie mogę spać. Jak do tego doszło, nie wiem. Miłość o sobie dała znać. Przez twe oczy, twe oczy zielone o-szalaaaaałeeeeeeem! Gwiazdy chyba twym oczom oddały cały blaaaaa-aaaaaaaask!

 

Rafał gdy zobaczył Martyniuka przypomniał sobie o swojej niedoszłej dziewczynie i dostał zawału.

 

Ojciec: O kurwa!

Ludwik: Dzwońcie po karetkę!

 

KONIEC

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Proszę te 7 osób o uzasadnienie jedynek
  • Dariusz 31.12.2019
    Dziesięć
  • Dariusz no teraz już dziesięć a nikt nie uzasadnił
  • Jared 31.12.2019
    Uzasadniam tym, ze nie można dać zera :/
  • JamCi 31.12.2019
    Jakie piękne! Jakie urocze.
  • indri 31.12.2019
    Piątka.
  • Dzięki
  • Przynajmniej ty dałeś dobrą ocenę
  • Marian 01.01.2020
    Oglądałem to telewizyjne arcydzieło może przez dziesięć minut i dobrze, bo chyba też dostałbym zawału.
    Piękne podsumowanie tego wieczoru.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.
  • indri 01.01.2020
    Mnie się bardzo podobał. Na Polsacie można było usnąć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania