...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Agnieszka Gu 24.01.2019
    Witam,
    Wkrótce się tu nawinę... :))
  • Bożena Joanna 24.01.2019
    Bardzo mi miło. Pozdrowionka!
  • Agnieszka Gu 27.01.2019
    Wróciłam stęskniona za aurą spokoju i sentymentu otaczającą twoje opowiadania. Kawa przyjemnie parkuje obok, a ja z przyjemnością zagłębia się w tekst...
    Pierwsze zdania "... ciemnooka kobieta o romantycznej naturze snuła wiele marzeń..." i już wiedziałam, że będę się delektować :))
    "Mam nadzieję, ze znów zagłębimy się w tę symfonię błękitu sprzed lat...." - śliczne masz te zdania... I jeszcze kilka innych...

    Bardzo przyjemna, romantyczna opowieść :)
    Pozdrawiam :))
  • Bożena Joanna 27.01.2019
    Agnieszka Gu
    Dziękuję, że do mnie zajrzałaś. Tak się stało, że zatęskniłam za podróżami i wspomnieniami o przeżytych tam cudownych chwilach. Serdecznie pozdrawiam!
  • maciekzolnowski 26.01.2019
    O, widzę, że tekścik świeży jest. Trzeba będzie zerknąć. :))
  • Bożena Joanna 27.01.2019
    Serdecznie zapraszam, ale ostrzegam, tytuł jest nieco mylący. Pozdrawiam!
  • Pasja 27.01.2019
    Witam
    O Bogowie jaki ty masz dar ukazywania obrazów. Znowu zabrałaś mnie w podroż i ze znakomitą przewodniczką. Przeplatana miłość pośród przepięknej scenerii... Warszawa, Francja, Anacapri, Zatoka Neopolitańska i morze czyste jakich uczucie. Tytuł adekwatny do kolorów mimo smutnych chwil czuje się piękną symfonię. Czuje się smak wzruszeń i dojrzałej miłości. Prawdą jest, że miłość może przenosić góry. Smakowita uczta w niedzielne przedpołudnie.

    Pozdrawiam ciepło i życzę zdrowia.
  • Bożena Joanna 27.01.2019
    Tak się składa, że najbardziej w życiu pragnęłam podróżować blisko i daleko. Teraz tęsknię za tym i coraz częściej przeglądam zdjęcia i wspominam, co było najwspanialsze i nie wróci. Serdecznie dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
  • Masz zacięcie podróżnika "opisywacza"! Pamiętam Twoje opowiadanie o Andaluzji a teraz wyprawa była równie piękna choć nieco dłuższa.
    Pięknie potrafisz opisywać!
  • Bożena Joanna 27.01.2019
    Dziękuję za przychylną opinię. Chciałam przywołać atmosferę Capri i uczucia, których tam doznałam. Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania