Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Synu ?

Synu, dlaczego Mnie zabiłeś ?

Dlaczego w ten sposób?

Jestem martwa ,

nic nie rozumiem.

Kochałam, kochałam Cię miłością,

jedyną jaką miałam.

Teraz leże zabita przez Ciebie w zimnym grobie.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 12.06.2019
    Nie ma szans. Być może to jest super chwytający za serduszko utwór, ale nie dowiem się tego, jeśli wykładasz się na rzeczach podstawowo-podstawowych. Znaki interpunkcyjne bez spacji.
  • To wszystko o czym tu mowa jest magią Ja już wcześniej pisałam że wylewam tylko słowa. Może teraz jest czas kiedy tego najbardziej potrzebuje. Naprawdę mój bratanek zabił moją bratową ...
  • Canulas 12.06.2019
    Każdy ma jakieś historie. Uwierz, że ja też. Wierzę Ci, co nie znaczy, że nie należy zadbać o formę. Fakt, są treści nadrzędne, ale forma zawsze gdzieś tam powinna być obecna. Nie podważam Twojej wiarygodności. Uderzam w aspekt techniczny.
  • Florian Konrad 12.06.2019
    jak głosi nick - wiersz w pięć minut? w pięć sekund normalny człek napisałby lepiej
  • Racja
  • Racja
  • Zawsze Twoje rady ceniłam sobie bardzo. Jednak w tym momencie wykorzystałam waszą stronę jako psychoterapię. po śmierci cudownej istoty, którą syn naprawdę zabił . Może w ten sposób chciałam wyrazić jej głos ,, który zamilkł na zawsze . Z ortografią i stylem zawsze byłam na bakier .
  • yanko wojownik 12.06.2019
    Terapia przez portal literacki - tu nie mam zdania zwyczajnie, ale poza tym, to w "pięć minut", to się identyfikuję deko, bo ja tak szybko machnę, zamieszczę (a bywa i gorzej, że gdzieś trwale). Od niedawna sobie obiecuje, że poprawię później - kiedyś.
  • betti 12.06.2019
    Beznadziejnie napisany tekst. Takie sztuczne lamento pod publiczkę, bo wiadomo, że takie info dobrze się sprzedaje, jednak autor nie włożył w to żadnej pracy więc nie ma mowy o zapłacie.
  • Pan Buczybór 12.06.2019
    No, ekhm... Raczej słabe. Jak nie ogarniasz interpunkcji, możesz pisać bez niej - w wierszach nie jest wymagana.
  • nimfetka 12.06.2019
    Twoja nazwa profilu już pokazuje z czego wynikają te negatywne komentarze. Jakkolwiek bliski jest Ci temat, nadal poddajesz swoje utwory krytyce. Jeżeli forma jest śmietnikem, to zostanie Ci to wypomniane.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania