Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Bożena Joanna 06.02.2018
    Piękny wiersz o ludziach w sytuacji beznadziejnej, najładniejsza ostatnia zwrotka:
    "bezpieczni
    w oddali
    kryjemy uczucia
    szukając nadziei"
    Pozdrowienia!
  • Anonim 09.02.2018
    Dziękuje Bożena :-) Cieszę się, że jedna z tych zwrotek przykuła Twoją uwagę, pozdrawiam :-)
  • „co z szukającymi nadziei” a gdyby tak zakończyć? Wydźwięk zmieniłby sie na dużo mocniejszy moim zdaniem, tłukącym w sumienie niczym w bęben. Ale to moje zdanie. Wiersz uważam za dobry na Twoim wysokim poziomie.
    Pzdr
  • Anonim 09.02.2018
    Dzięki Maurycy :-) Chyba pozostawie, tak jak jest, ale Twoje przemyślenia i podpowiedzi nadal są chętnie u mnie widziane. Czasami takie spojrzenie z boku na utwór, przez czytelników, może mu tylko dodać ;-) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę !
  • Pasja 06.02.2018
    Pewnie beznadziejna sytuacja, ale trzeba mieć nadzieję, że to kiedyś się skończy.

    bukłaki pełne
    czerwieni tak wiele
    bez radości
    smutek krwi... życie przelane w bukłaki, pół, może litr płynu rozlanego na piasku. Jedna dusza.
    Smutne.
    Pozdrawiam
  • Anonim 09.02.2018
    Tak, ta zwrotka najsmutniejsza w swoim przekazie. Nie bez powodu zapewne na nią właśnie zwróciłaś uwagę ;-) Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam :-)
  • Skryty 06.02.2018
    Art, shisō! Kurczę, sama prawda w słowach. Jednak wojna była, jest i będzie. Niestety to się nie zmieni....
  • Anonim 09.02.2018
    Świetnie zauważyłeś: "sama prawda w słowach" - Twój komentarz bardzo dobrze oddaje misję wierszy, które piszę ! :-) Co do samej treści, to osobny temat do tego czy wojny to dobre rozwiązanie i czy cały czas będą...ale to już inna bajka. Dziekuję za odwiedzinki i pozdrawiam :-)
  • Niepasteryzowany 10.02.2018
    Mocne. 5.
  • Anonim 13.02.2018
    Dziękuje Niepasteryzowany :-) Tak właśnie miało być i cieszę się, że również w Twoim odczuciu jest mocne, pozdrawiam ! :-) Dzięki za wizytę i ocenę wiersza :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania