Szał na antypody.

Nigdy nie zakończę fantazjować o przygodzie mojego życia, którą zwę ,, Antypody ''.

Tam gdzie można obcować z kangurami to dla mnie nadzwyczajne okamgnienie do zobrazowania.

Jak dotąd zawsze wychodziłam z założenia, iż ma wyobraźnia działała nad wyraz abstrakcyjnie,

ale dziś już wiem, że którekolwiek z pragnień wymaga wyrzeczeń...

Jednak to nie tylko czysta szewska pasja, wręcz przeciwnie...

Dla niektórych to lekkie ukłucie w serce i pewny szok, ale dla mnie to boska brawura połączona

z dreszczykiem emocji oraz wiele adrenaliny to przypływ świeżości.

 

Australia stoi otworem dla każdego, więc też i dla mnie...

Ja muszę, ja chcę! - Niech to nie będzie tylko złoty sen,

ale barwna rzeczywistość.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Basileus 25.03.2019
    Może lepiej idź na spacer.
  • Sisi26 25.03.2019
    Gdzie ja mam iść to ja najlepiej wiem, lub co mam robić nie musisz ty mi mówić. A od kogo te jedynki też dobrze wiem ucieszcie się. Dzięki. Jeśli wam to tylko przyjemność sprawia, oj ludzie ludzie.
  • Sisi26 25.03.2019
    Mogłabym nawet wymienić po pseudo..
  • Basileus 25.03.2019
    Sisi26 Spokojnie. Chciałem dobrze.Zebyś słońca złapała, świeżym powietrzem pooddychała... To nie, kiś się w domu. ;)
  • Sisi26 25.03.2019
    Basileus również spokojnie na dwór wychodzę, a jest XXI wiek i są laptopy, tabety telefony i wszedzie dostep do internetu zeby pisac nie trzeba w domu siedziec.
  • Canulas 25.03.2019
    Jeżeli tego nie "pożyczyłaś", a napisałaś sama, to bardzo ładne.
  • Sisi26 25.03.2019
    Sama. Tylko i wyłącznie. Uwielbiam ukladać z głowy mam do tego talent.
  • Sisi26 25.03.2019
    Ale ludzie dają jedynki wiem którzy czemu i dlaczego, co za podłość.
  • Canulas 25.03.2019
    Sisi26, ja tym razem nie ocenię, ale jak mówię, jeśli faktycznie sama, to naprawdę spoko. Można pisać gorzej lub lepiej, ale grunt, żeby nie brać czyjchś treści.
    No ale ok. Jak sama to całkiem git
  • Sisi26 25.03.2019
    Nie zrobiłam tego, osądzacie bezpodstawnie napisałam tą treśc z mojej głowy.
  • Sisi26 25.03.2019
    Sisi czyli ja idę jak burza an przód niestety choć chcielibyscie inaczej.
  • Canulas 25.03.2019
    Sissy mylisz się, sądząc, że tu wszyscy są przeciw Tobie.
    Rob swoje, pisz i tyle.
    Ciao.
  • Sisi26 25.03.2019
    Nie twierdzę że wszyscy, ale większość potrafi tylko nagabywać......I wstawiać jedynki a wiem że moje treści na nie nie zaslugują więc spoleczenstwo bardzo falszywe jest.
  • Canulas 25.03.2019
    Sisi26, sam Ci postawiłem kilka negatywnych ocen, jak wtedy, gdy zapożyczyłaś treść. Tylko, że mówię Ci to w twarz. Teraz - pomimo tego, że tekst lekko rozenterowany - dam Ci pełnokrwisty cztery.
  • Canulas 25.03.2019
    Średnia powinna Ci skoczyć, spójrz, skoro to dla Ciebie takie ważne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania