Szalona rudowłosa.

Słuchaj Sonia ! - Niestety to już końcówka łyżwowego sezonu. Jest marzec i teraz przychodzi czas na inne dyscypliny sportowe. Ja wiem, ile włożyłaś, kiedyś wysiłku w to, aby nauczyć się jeździć na lodzie, powoli oswajałaś się, z taflą obijając, przy tym kolana i nadgarstki. Pamiętam, dokładnie Twoje pierwsze kroki jak z ociąganiem przesuwałaś, się przy bandzie trzymając się jej dla bezpieczeństwa. Swoją pasję z łyżwiarstwem wcześnie zaczęłaś, miałaś jakieś jedenaście lat. Obecnie nie straszne Ci są żadne figurowe piruety i salta na lodowisku, bo Ty po prostu po nim pływasz jak syrena po wodzie. W szkolnej ławce siedziałem z najzabawniejszym rudzielcem, jakiego w klasie brakowało, Ty potrafiłaś rozbawić wszystkich aż do łez. Nie zapomnę, też jak w 2013 roku urządziłaś Sonia, imprezkę na Halloween, kiedy to zbiegliśmy się całą chmarą do Ciebie, byli to wszyscy starzy dobrzy przyjaciele, a Ty wystąpiłaś w stroju kościotrupa. Wyglądałaś makabrycznie, najsolidniej wystraszyłaś wtenczas Wincentego Krzywoustego z 3 b, że aż musieliśmy go cucić litrem zimnej wody, a wy dziewczyny oj piszczałyście ze śmiechu. Najbardziej zazdroszczę, Ci przyznając, szczerze tegorocznych planów wakacyjnych. A gdzie Ty się to wybierasz, tak daleko w świat. Szczęściara z Ciebie, ja o takich wyprawach mogę sobie tylko pomarzyć jak dla mnie za drogi gips, ale zapracowałaś na takie luksusy, by korzystać z egzotyki do woli. Sonia no mam nadzieję że pocztówkę z bajecznych wakacji mi wyślesz, będę na nią czekał. Chcę postawić sobie na segmencie widokówkę z Omanu który jest magiczną perłą od najwspanialszej przyjaciółki z licealnej ławy. Ty rudowłosa dziewczyno, ale dla mnie zawsze pozostaniesz szaloną Pippi Langstrumpf bo tak Cię nazywano, co prawda nigdy pończoszanką nie byłaś, bo pończoch nosić nie znosiłaś. Kiedy to było, jak chodziliśmy, do liceum, jak ten czas szybko leci. Nie zmieniaj się, bo taką Cię lubię zostań na zawsze sobą.

 

Kajetan M.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (43)

  • betti 15.03.2019
    Tekst na poziomie Mar czyli do dupy!
  • Margerita 15.03.2019
    zejdź ze mnie łaskawie
  • betti 15.03.2019
    Co chcesz, Mar. Koleżanka pisze jak Ty czyli beznadziejnie, powinniście się mocno razem trzymać... Jak widać po ocenach, głąbów tu więcej...
  • Sisi26 15.03.2019
    A co zazdrość się zżera. Jak dla mnie od początku jesteś niezauważalna. Wulgarna i opryskliwa, takich tu powinno być coraz mniej a nie coraz więcej co sobą reprezentujecie.
  • Sisi26 15.03.2019
    Boże jak pilnujesz tych ocen, podglądasz tych ocen przeżywasz jak dziecko czekoladą.
  • Margerita 15.03.2019
    betti
    nie jestem głąbem
  • betti 15.03.2019
    Sisi26 chyba ci mózg wyżarła nadzieja na bycie wielką... chociaż jesteś wielka... beznadzieja.

    Sisi ja tylko liczę czy dużo głąbów tu jeszcze zostało. Nie pochlebiaj sobie, wcześniej było więcej... teraz garstka, z czego niektórzy mają po kilka nicków. Sama też sobie stawiasz...
  • Sisi26 15.03.2019
    Wcale nie jesteś w wielkim błędzie, posądzasz mnie nie winnie nie pozwole sobie na to.
  • Angela 15.03.2019
    Te oceny to chyba z kosmosu, małe, zielone, tępe ludki zostawiły. Za samą zdolność stukania w klawisze 2, bo nic więcej
    tu nie ma : (
  • Sisi26 15.03.2019
    Pogadaj sobie, a najlepiej daj sobie coś na wstrzymanie Angelo, przywykłam już do takich jak wy.
  • betti 15.03.2019
    Nikt przy zdrowych zmysłach nie zostawiłby tu piątki, ale jeżeli cieszą ciebie oceny od idiotów, to się ciesz...
  • Sisi26 15.03.2019
    Bredzicie jak potrzaskani z zazdrości wymyślacie nierealne rzeczy, a co do tych nicków to upadliście na głowe, nie winne oksarżenie. Ja wiem ze prawda jest inna a ktoś tu chory na mozg jest. dowidzenia...
  • Canulas 15.03.2019
    Tu nie ma co przychodzić. To jest turbo-ameba. Szkoda prądu. Zalać wapnem i postawić znak radioaktywności literackiej. Szkoda nerwów, Angela.
  • Sisi26 15.03.2019
    Ja wiem że to są oceny czyjeś, a tobie cieżko jest to przetrawić i tyle a ty nie rozumiesz ze mnie sie nie chce ciebie czytac po cholere wchodzsz do mnie.
  • Sisi26 15.03.2019
    Ale zazdrość w tym kraju, w łyżce wody by człowieka utopili ale podłość.
  • Angela 15.03.2019
    Canulas przecież ja się nie denerwuję, tylko mam ochotę za łopatę złapać : )
  • Sisi26 15.03.2019
    A chamstwo na całej linii. Gdzie u Was klasa kultura i godność. Same teksty niskopodłogowe.
  • Angela 15.03.2019
    Sisi26 dziecino, o co zazdrość? O to, że zdania w ojczystym języku, poprawnie sklecić nie potrafisz?
  • Angela 15.03.2019
    Sisi26 dziecino, o co zazdrość? O to, że zdania w ojczystym języku, poprawnie sklecić nie potrafisz?
  • betti 15.03.2019
    Wchodzę, bo tak mi się podoba. Poza tym pisałam... liczę barany...
  • Sisi26 15.03.2019
    Ale dla mnie jesteś niewidoczna od dziś. I już na Ciebie nie zamierzam reagować, a pisz sobie do znudzenia.
  • betti 15.03.2019
    Zazdrość o badziewie. Kurwa, ty się lecz, bo pojebało cię na maksa!
  • Sisi26 15.03.2019
    O prosze jaki w buzi wychodek...hehhhhh... kobieta a tak poniewiera fuuuu
  • betti 15.03.2019
    Będę za każdym razem pisała, kiedy gówno wystawisz, że to gówno... Tu nie obora tylko portal literacki.
  • Sisi26 15.03.2019
    A pisz sobie, pisz przywykłam do tego kiedyś Ci się to znudzi ja ciebie nie będę czytać więcej powtarzać się nie będę że jak dla mnie jesteś niewidoczna. Nie ma Cię.....
  • betti 15.03.2019
    ''wychodki'' to i może są jeszcze gdzieś na wsi, gdzie mieszkasz... tutaj nie ma, więc nie sraj!
  • Sisi26 15.03.2019
    Powodzenia w pisaniu .......
  • Sisi26 15.03.2019
    Sisi26 Pisz do znudzenia życzę ci powodzenia .
  • Ludzie, opamiętajcie się!
    Literaci, psia mać!
  • Sisi26 15.03.2019
    Co za chamstwo ...Co się tu robi.
  • betti 15.03.2019
    Ty nie dorosłaś, chociaż młoda to ty już nie jesteś, do czytania mnie, bo głąb nigdy nie zrozumie, co piszę... bo to głąb.

    Francis możesz spokojnie czytać te bzdury, które ten głąb wypisuje? Podziwiam!
  • Sisi26 15.03.2019
    A pisz sobie. Podła to ty jesteś sorry ale taka prawda, pozwalasz sobie coraz lepiej, każdego tylko oczerniasz, poniewierasz jak na kobietę paskudnie co za skandaliczne zachowanie. Więcej powtarzać się nie będę niewidoczna jesteś dla mnie i czytać nie będę
  • Mogę nie czytać... spokój to cenna rzecz.
  • franekzawór 15.03.2019
    To konto jest chyba dla jaj.
  • Sisi26 15.03.2019
    Absolutnie nie. Fałszywe myśli.
  • betti 15.03.2019
    Też tak myślałam, ale wyobraź sobie, że nie. Ta istota naprawdę uważa, że umie pisać... Nie do wyobrażenia.
  • franekzawór 15.03.2019
    Sisi, czy to jest list tego kajetana, co on ja chcial zjesc?
  • franekzawór 15.03.2019
    A potem ja spalil?
  • Sisi26 15.03.2019
    Mądry zawsze głupiemu musi ustąpić więc ustępuję a wy piszcie sobie nawet do rana mam to w nosie.
  • betti 15.03.2019
    To jest list tego Kajetan, no wiesz, tego sławnego... chciał ją zjeść, ale mu chyba tak do końca nie smakowała, więc ją spalił.
  • franekzawór 15.03.2019
    To powinno być Kajetan P.. Jest błąd.
  • betti 15.03.2019
    Jeden błąd więcej, cóż to za błąd. Zwracasz uwagę na drobnostki jakbyś zazdrościł... nieładnie!
  • Basileus 15.03.2019
    https://www.cda.pl/grafika/9343776

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania