q

q

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Tina12 24.04.2016
    Ja się nie będę rozpisywać po prostu 5.
  • Noren72 24.04.2016
    Piękne! Niesamowicie, tak (nie)po prostu! Najlepszy (wierszowy) tekst, jaki ostatnio czytałem. Przyjmij, proszę, moje gratulacje i skromny ślad w postaci, 5:-)
  • Neurotyk 24.04.2016
    Nie spodziewałem się takiego odebrania, miło mi :) Sam jednakże czuję, że to nie to, co chciałem osiągnąć, za dużo przestrzeni zostawiłem, wiersz powinien być tak kompletny, że "igły" nie wsadzisz, a słowa nie zamienisz na inne.
  • Noren72 24.04.2016
    Lub: pozwól mu oddychać;)
  • Angela 24.04.2016
    Nie będę się rozpisywać, podoba mi się i tyle : D 5
  • Neurotyk 24.04.2016
    Angelo, miło mi :)
  • TeodorMaj 24.04.2016
    Podpisuję się. Podoba mi się (nawet bardzo). Po prostu 5 :)
  • Neurotyk 24.04.2016
    Teodorze, miło mi :)
  • Niemampojecia96 24.04.2016
    Oooo, ''a dzień ten sam, co tysiąc lat temu'' - mam takiego dnia wrażenie często. Nawet Ci to ''toć'' wybaczę, chociaż nienawidzę takich rzeczy jak jakieś ''toć'' w wierszu jeszcze....
  • Neurotyk 24.04.2016
    Niemampojęcia96, toć "toć" to piękne słowo :D Dziękuję za refleksję :)
  • Prometeusz 24.04.2016
    Świetne! 5
  • Neurotyk 24.04.2016
    Prometeusz, miło mi :)
  • Magda1906 25.04.2016
    Piątka
  • Neurotyk 25.04.2016
    Dzięki :) Ostatnio zajęty jestem, ale dziś wieczorem napiszę wiadomość :) Lecę.
  • KarolaKorman 25.04.2016
    Lubię ,,toć'' i inne takie, 5 :)
  • Neurotyk 25.04.2016
    Karolka, dziękuję za odwiedziny :)
  • Rasia 27.04.2016
    A ja z kolei nie przepadam za takim językiem, niespecjalnie do mnie przemawia, ALE! dostrzegłam tutaj element przekupstwa.
    "W świat nieść pochodnie jak jedna zapałka" - tu
    "– Co noc, to noc skryje me blade zapałki" - i tu.
    Wiesz już, o co chodzi? :D Trochę mnie przekonałeś tym motywem, mam do niego zbyt duże zamiłowanie, dlatego 4,5 czyli 5 :)
  • Neurotyk 03.05.2016
    Rasiu, element przekupstwa nie był zamierzony! :D no dobra... był:(
  • Człowieka wyznaczają granice – świadomości, chęci, możliwości. Człowiek znajduje się za kratami, a gdy jedne kraty czynią z niego więźnia, te drugie chronią go przed zagrożeniem. Luzuje, wyłamuje, montuje te kraty człowiek.
    Szaniec to przystań, ostoja, schron, fort wzniesiony w obliczu niebezpieczeństwa. Solidny gród na wysokiej i stromej skarpie, otoczony głęboką fosą i grubym murem.
    Szaniec to sztuka asertywności, sztuka konsekwentnego postępowania, niezłomność w gąszczu powierzchownych rozwiązań.
    Kamienie nieumiejętnie układane to zwykłe rumowisko, więc dobrze spoić konstrukcję myślą przewodnią.
    Osamotnione wołanie na najdalszym posterunku ostatniego strażnika ładu wybrzmiałoby... absolutną ciszą, ponieważ taka jest natura grozy.

    5, Neurotyku, z podziękowaniem za... szaniec. Surowe i szorstkie jest wyjątkowe i szlachetne.
  • Neurotyk 03.05.2016
    Adelo, bardzo, jak zawsze, przyjemnie czytać twoje rozważania :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania