Szatan. Część I.

W Chęcinach mieszka w bloku czteropiętrowym Walentyna ze swoim mężem Józefem i ich rozwiedzioną córką Malwiną i jej córką Dianą [ a starszych państwa wnuczką]. Rodzinka ta żyje sobie w zgodzie. Walentyna z Józefem mają też żonatego syna Waldemara, który od pewnego czasu zszedł na złą drogę poprzez swoje otoczenie, wcześniej takim nie był, niestety nie są z tego faktu zadowoleni, ale oni nic na to nie poradzą, wychowali go dobrze, a że teraz jest jakim jest to tylko i wyłącznie jego sprawa co prawda za niego się wstydzą, ale nie mają na to żadnego wpływu.

***

 

Ich syn stał się szatanem i jest w jakiejś sekcie tego kalibru. Rodzice Waldemara, który wyznaje paskudne zasady, trzymają na ścianie w ich pokoju, jego obraz święty, z pierwszej komunii jak jeszcze był zwyczajnym dzieckiem Bożym. Waldemar odkąd jest innym człowiekiem, zrobił się bardzo ordynarny chamski i arogancki wobec swoich najbliższych, nie liczy, się z niczym co do kogo mówi, i pozwala sobie coraz to na więcej, czuje że może królować nad innymi, dominacja to jego mocna strona.

***

 

Rodzina ta czuje pewien dyskomfort, bo ich znajomi, i sąsiedzi nie patrzą na nich tak jak kiedyś, zauważyli to, że są odtrącani właśnie o Waldemara, że wdał się w takie dziwactwo, z którego powrotu już nie ma. Każdy już wie, że szatańska sekta ma, złe moce a Waldemar jest, pozbawiony jakichkolwiek wartości moralnych.

***

 

Cdn.

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Aisak 23.01.2019
    Wow! o Szatanie?!
    Później zerknę.

    To nie ja dałam jeden.
  • Canulas 23.01.2019
    Biorąc pod uwagę pułap Twych poprzednich tekstów, widzę duży progres. Dobra robota. Daję Ci perwszą czwórkę.
  • Aisak 23.01.2019
    Jakiś Rydzykowy szajs.
    Nie podoba mi się.
  • sensol 23.01.2019
    nie zachwyca. ale faktycznie lepsze niż poprzednie. trudno uwierzyć, że to ta sama osoba pisała
  • Florian Konrad 24.01.2019
    za bardzo opisowe, kawonaławizm taki.
  • TrzeciaRano 24.01.2019
    Nie zachwyca
  • Kapelusznik 26.01.2019
    Nie jestem poruszony
    Takie ni du, ni sru, ni kukuryku

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania