---

---

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • puszczyk 14.05.2018
    A burze na słońcu bez zmian.
    Z przyjemnością mi się paluszki odginają do liczenia dobrych wierszy na portalu.
    Jak na razie wystarczają te u jednej ręki, ale progres się liczy.
    Co z tą skronią, Sowo?
    Tam trzeba pocałować, czy znaleźć miejsce na lufę?
  • Tjeri 15.05.2018
    Dzięki, Puszczyku :). Ze skroniami różnie bywa - w założeniu chodziło o metafizyczny paralizator.
  • nimfetka 14.05.2018
    Trochę w tym widzę przeżartą relację, której tak boleśnie jest się pozbywać, bo gdzieś tam widzi się nadzieja, ale wszystko jest przesądzone. Trochę widzę tęsknotę za młodością, nostalgię, bo podmiot już nie zauważa tej nieracjonalności, wszystko co kiedyś baśniowe, jest już w pełni wytłumaczalne. I z tej monotonności, braku sensu rodzi się w nim depresja i myśli samobójcze.
  • nimfetka 14.05.2018
    A, oczywiście bardzo ładne.
  • Tjeri 15.05.2018
    Dziękuję, Nimfetko - wierzsz zwierzę interakcyjne i każda interpretacja jest dobra - dzięki za Twoją.
  • Hypokryta 14.05.2018
    Piękne... jak statki szturmowe w ogniu sunące ku ramionom Oriona...
    Wiersze się czyta sercem nie okiem.
    Ten serce wypala.
  • Tjeri 15.05.2018
    Wielkie dzięki, Hypokryto. Podobają mi się te szturnowe statki, czasem czuję się jak ta biedna Betelgeza :D
  • spirytysta 14.05.2018
    w końcu porządny wiersz, dzięki
  • Tjeri 15.05.2018
    Fenkju bardzo bardzo, Spirytysto :l
  • Enchanteuse 14.05.2018
    Pięć. Końcówka ujmująca, a poza tym "boli brak dodatkowych wymiarów"
    Boże, jakie to piękne.

    Jedno pytanie: jak udało Ci się zrobić kursywę?
  • Tjeri 15.05.2018
    Ślicznie dziękuję :).
    Kursywę zrobiłam prosto - to mój trzeci utwór (musiał czekać na akceptację), poprosilam więc o to Moda. :D
  • Enchanteuse 15.05.2018
    A jednak :/
  • Writer'sWife 15.05.2018
    czy my sie nie znamy??
  • Tjeri 15.05.2018
    Nie mam pojęcia, choć to możliwe.
  • Tak z ciekawości Ciebie zerknąłem i muszę powiedzieć, że nie żałuję. Naprawdę świetny wiersz, tak naprawdę o tym samym co mój, choć u Ciebie niebo lepiej :)
    Pięknie!
  • Nonsferatu 30.05.2018
    Maurycy nie wolno słodzić tylko pisać merytorycznie. Chyba, że jesteś z TWA
  • Tjeri 30.05.2018
    Bardzo dziękuję :). Cieszy mnie Twój komentarz. Tak - napisaliśmy o tym samym. Podziwiam Twój dystans do siebie. To rzadka umiejętność - wyważonej reakcji na krytykę. Bo wiadomo - to nigdy nie jest miłe, szczególnie jeśli ktoś krytykuje teksty, do których mamy emocjonalny stosunek. Sama nie potrafię się odnieść do swojego tekstu (z powyższego powodu) i nigdy nie zaryzykowałabym twierdzenia, że jest od czyjegoś lepszy.
  • Tjeri 30.05.2018
    Nonsferatu, chętnie posłucham co masz do powiedzenia na temat utworu. Jak już wspomniałam gdzie indziej - lokalne układy i gierki mnie nie interesują.
  • Tjeri ja zdaję sobie sprawę z jakości swoich utworów.
    Oczywiście cieszy mnie jeśli komuś spodoba się mój przekaz, lecz jeśli ktoś ma ochotę wytknąć i na dodatek potrafi to zrobić,
    wady techniczne to cóż, pewnie to wiele mi nie pomoże na przyszłość, ale kto wie :) Nie będę się z tego powodu jakos negatywnie unosił.
    Jeszcze mimo iż uważam Twój wiersz za lepszy, to nie zamieniłbym się nimi z ani z Tobą, ani z nikim innym bo tamte bazgroły to kawałek mnie. Podejrzewam, że Ty masz podobnie.
  • Tjeri 30.05.2018
    Maurycy Lesniewski - oczywiście. Co więcej, dostałam do tego wiersza całkiem sensowne porady - wiem, że słuszne i że wiersz byłby lepszy. Ale tak mi się właśnie wylał i takim pozostanie.
  • Nuncjusz 30.05.2018
    Tu też jest kursywa :c
  • Tjeri 30.05.2018
    Ano, niestety nie zrobiłam jej sama :).
  • Nuncjusz 31.05.2018
    Tjeri a kto ją zrobił? Na Opowi nie ma kursywy, dlatego tak dociekam, jakim cudem jest u Ciebie :)
  • Tjeri 31.05.2018
    Nuncjusz, jako że to był mój trzeci tekst, zaznaczyłam kodem wers i poprosiłam w uwagach admina. To duży problem, że nie można kursywy używać, prawie w każdym tekście ją mam...
  • sensol 03.11.2018
    coś ma?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania