.

.

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pan Buczybór 18.03.2017
    Bardzo przyjemny wiersz. Przypomniała mi się taka stara piosenka "Nie będę Julią". 5
  • betti 18.03.2017
    Ja bym nawet była tą Julią, jednak dzisiejszy Romeo odbiega od romantycznej natury Szekspira.
    Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam.betti
  • Nazareth 19.03.2017
    Myślę, że nie ma co żałować straty archetypu Szekspirowskiego, włoskiego kochanka, ze świata rzeczywistego. Porywczy oderwany od rzeczywistości, niczego nie planujący, w dodatku uczuciowo zmienny jak chorągiewka. Myślę, że Julia miałaby się znacznie lepiej gdyby zamiast na balkon wyszła pochodzić wśród kałuż.
  • betti 19.03.2017
    Spacer w deszczu... nie spieszyć, nie uciekać, śmiać się z przemoczonej fryzury i nie tylko... hmm, to kuszące.
    Dziękuję Nazareth, że pokazałeś mi, w jaki sposób dzisiaj można być romantycznym. Kupuję to.
    Pozdrawiam.betti
  • Nazareth 19.03.2017
    I tym sposobem Nazareth, od lat hołdujący pragmatycznej szkole filozofii Williama Jamesa, ponownie wyszedł na romantyka, hm... Jak to się dzieje? XD
  • betti 19.03.2017
    Widocznie tylko mądry mężczyzna wie dobrze, czego tak naprawdę potrzebuje kobieta, szczególnie ta, z duszą gdzieś tam bujającą w obłokach.
  • Nazareth 19.03.2017
    Powiedz mi jeszcze gdzie go znajdę, mam do gościa kilka pytań.
  • betti 19.03.2017
    Był tu gdzieś niedawno... co się z nim stało?
  • NataliaO 20.03.2017
    Przeczytałam szczęściara i nie ten czas - jak dla mnie całkiem dobre teksty. Ale dużo w nich oschłości, nie mają tego czegoś, co przyciąga czytelnika i wzbudza w nim te westchnienia i jakieś przemyślenia.
    Słowa dobre, ale nie wystarczą, aby stworzyć, co pięknego i mądrego. oba teksty 4 :)
  • betti 20.03.2017
    Dziękuję Natalia za szczerość. Doceniam. Przykro mi tylko, że niczego mądrego te moje wiersze nie wnoszą, chyba wyrzucę pióro...
    Pozdrawiam.betti
  • Neurotyk 20.03.2017
    betti, to ironia, z tą autokrytyką??? Od skrajności w skrajność: zaczęłaś od krytyki wierszy innych autorów, a tera sama chcesz "wyrzucić pióro" – nawet ja nie jestem tak NEUROTYCZNY.
  • riggs 21.03.2017
    Całkiem, całkiem, a niechże 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania