Szczęście to tylko iluzja ~ ONE SHOT

Nie wierzyła, że będzie szczęśliwa. A jednak. Poznała chłopaka, zakochała się. Jednym słowem - ich miłość rozkwitała. Któregoś wieczoru wróciła zapłakana. Od progu oznajmiła rodzicom, że on z nią zerwał. Znalazł sobie, jej zdaniem, ładniejszą i bardziej pasującą do związku z nim. Podczas bezsennej nocy zrozumiała, że był z nią tylko dla sławy. Swojej sławy... Jej serce pękło na małe kawałki.

 

Kolejny dzień. Szkoła. Popchnęła drzwi ramieniem i od progu została przywitana przez przyjaciółkę. Siedziały razem w ławce. Śmiały się na wszystkich przerwach. Zastanawiało ją, czy nie zerwie z nią przyjaźni. Dość szybko dostała odpowiedź.

- To koniec. Koniec naszej przyjaźni! - rzuciła dziewczyna. - Jesteś nie do okiełznania.

Patrzyła, jak jej była przyjaciółka odchodzi w stronę swojego chłopaka. Tak, tego samego, przez którego płakała wczorajszej nocy.

 

Ponownie poznała swoja sympatię. Średniego wzrostu brunet o niebieskich oczach. Szybko zaczęli ze sobą chodzić. Ich miłość coraz bardziej rozkwitała. Dla niej były to 2 lata szczęścia, dla niego zaś - nadzieja, że wreszcie poznał dziewczynę swoich marzeń. Kilka dni później chłopak wziął dziewczynę na rozmowę.

 

- Posłuchaj - powiedział łagodnym tonem - wydaje mi się, że to tylko iluzja. Za chwilę rozpłynę się jak pył. Nie zostanie po mnie nic - uśmiechnął się smutno.

- Nie, proszę... - wyszeptała, rozpaczliwie trzymając go za dłoń. Jeśli on zniknie, załamie się całkowicie.Co jeśli marzenia, jakie trzymała w głowie, uporczywie próbowały się wydostać? Z jej oczu zaczęły lecieć łzy. Brunet pogłaskał ją po policzku, całując ją delikatnie i powoli. Nagle ściana za nimi się zawaliła. To było tylko złudzenie. Złudzenie otaczającego ich świata. W tym momencie wszystko znikło. Pojawił się nowy świat. Podpalone budynki, spalone samochody, unoszący się kurz w powietrzu, chaos i pustka. Zakochani popatrzyli na siebie.

Zrozumieli, że szczęście to tylko iluzja...

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bajkopisarz 23.09.2020
    Dziwny tekst. Takie opieranie się w życiu na jednym kruchym filarze faktycznie może prowadzić do wniosku, że szczęście to tylko iluzja. Ale to trochę tak, jakby zobaczyć psa jedzącego źdźbła trawy i uznać, że jest roślinożercą.
  • XXXbezlitosnaXXX 26.09.2020
    To tylko historia, w dodatku pisałam ją kiedy miałam doła
  • Bajkopisarz 26.09.2020
    XXXbezlitosnaXXX - ok :) Przeredaguj kiedyś ten tekst, gdy będziesz mieć dobry nastrój i dodaj jako drugą część, spojrzenie alternatywne. Wyłapywanie różnic powinno wyjść bardzo ciekawie.
  • XXXbezlitosnaXXX 26.09.2020
    Bajkopisarz Okej, dziękuję za opinię :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania