Szedłem przez park

Szedłem przez park. Zwykły taki, z drzewami i innymi. Szedłem krokiem powolnym. Nie śpieszyło mi się zanadto. Szkoda czasu na pośpiech.

Tak więc szedłem przez park. Bezlistne drzewa szeleściły w rytm wiatru. Piękny widok. Naprawdę.

Tak więc szedłem przez park. Mijałem puste ławki świeżo malowane. Ludzi nie było. Niedziela. Wszyscy w kościele. Ja byłem chory, nie poszedłem.

Tak więc szedłem przez park. Wiewiórki tak sobie biegały. Bez celu, bez drzew. Było trochę pusto, ale ładnie. Mgła zasłaniała pnie. Biało wszędzie, cicho wszędzie. I tak było pięknie.

Tak więc szedłem przez park. Ciekawe gdzie się ludzie pochowali. Może niedziela trwa teraz cały tydzień. Nie wiem. I tak jest pięknie. Znaczy, trochę mniej, ale nadal. Dymiło nieco. Szarość i biel. W sumie to był ładny widok. Naprawdę.

Tak więc szedłem przez park. Nudno jakoś było. Drzewa zniknęły. Tak pusto, cicho. Nie tak jak kiedyś, teraz naprawdę jest... Pusto. Teraz już nic nie widać. Biało zupełnie. Gdzie mój park? Czy, czy ja nadal idę? Nie wiem. Nie widzę.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Pasja 07.03.2017
    To dobrze, że nie poszedłeś do koscioła bo byś kichaniem porozsiewał bakterie i klapa. A w parku mogłeś kichać do woli. 5 Pozdrawiam i miłego dnia życzę
  • Tanaris 07.03.2017
    Zgubić swoje ja w parku. Chory, nikt go nie widział, wszyscy zniknęli, a na końcu on. 5 :)
  • mentalista 07.03.2017
    "Tak więc szedłem przez park. Nudno jakoś było."
  • mentalista 07.03.2017
    Tekst ma przekaz, nie da się ukryć. Ode mnie 4 :)
  • Adam T 07.03.2017
    Dałem piątkę, bo jest złowróżbnego w tym tekście, jakaś postępująca katatonia, aura końca nieuchronnego. Mnie się to podobało bardziej niż bardzo :))
  • Nuncjusz 07.03.2017
    Też tak pójdę jak umrę 5
  • Pan Buczybór 07.03.2017
    Ależ dziękuję, o mili czytelnicy.
  • Ewcia 07.03.2017
    U mnie w parku są jeszcze pawie.Czasem żartuje że po parku chodzi obiad.Daje 5.
  • Anonim 07.03.2017
    może faktycznie to umarlak idzie drogą przez czyściec,5.
  • Pan Buczybór 07.03.2017
    Może, może nie. Kto to wie?
  • Szudracz 07.03.2017
    Skojarzyło mi się z obecną wycinką drzew.
    Jak dla mnie ciekawe ujęcie tematu.
    Najpierw drzewa, później ludzie bez tlenu umierają.
  • Szudracz 07.03.2017
    5:)
  • Pan Buczybór 07.03.2017
    Ach, jak wieloznaczny ten tekst. Jedni o czyśćcu, inny o dżewach. Piękne.
  • fanthomas 07.03.2017
    Nie będę wymyślał żadnych interpretacji tylko po prostu dam 5 ;)
  • kjgruszkowska 12.03.2017
    Ode mnie 5, świetny koncept.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania