xx

xx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • JamCi 04.04.2020
    Chyba jednak nie odeszła.
    Tak sobie myślę, że kilka myśli opisujących skomplikowany stan. Tak mi się jakoś pomyślało o (mimo wszystko) byciu bez wyrachowania. I byciu jak jest. Teraz a nie jak się myśli, że ma być. Jak Pani daje dyla, to i tak przecież nie koniec świata, można na nią patrzeć przez okno jak hasa po zielonym i cieszyc się, że przez chwilę była gościem. Nie da się jej uwiązać za nogę, nie zostanie, zmarnieje, posmutnieje, przestanie cieszyć. A tak: voila. Bardzo dla mnie wiersz, chociaż wymagający jesteś. Każesz mi myśleć ;-)
  • JamCi 04.04.2020
    Hahahhahah dwa tysiące razy słowo "myśleć" hahhahaha trza sie poprawić, proszę mi wybaczyć głupotę (mam nadzieję tylko) poranną.
  • Artbook 06.04.2020
    Hejka JamCi :-)
    Dobrze jest myśleć, niemniej istotne pomyśleć, a już w ogóle pewne rzeczy przemyśleć ;-D
    Choć słowo można nadużyć, to nigdy zbyt wiele jego miejsca w naszym umyśle...
    I tak można z tym naszym językiem bez końca ;-)
    Także, ten,tego i wtedy tamten, co tam jego ten, to można, że hej... ;-D

    No cóż, ale tak nieco serio, to tekst draży pewne tematy, które wypłynęły na wierzch w postaci 'szeptu'.
    Sporo w nim nawiązań w początkach wiersza, a końcówka, totka uosobiona 'wartość' ;-)

    Pozdrawiam i dziękuje za chwile refleksji!
  • Piotrek P. 1988 04.04.2020
    Piękny, psychologiczny i inspirujący tekst, przypominający mi o filmach, w których artyści, najczęściej muzycy albo pisarze, szukają inspiracji i w końcu ją znajdują. Do tych filmów należą między innymi: komedie biograficzno-surrealistyczne "Las Vegas Parano" i "Tam Wędrują Bizony", komedia fantasy "Dziedzic Maski", thriller sci-fi "Wspólnota", psychologiczno-surrealistyczny thriller "Naked Lunch" i filmowe biografie artystów, takie jak "The Doors", "Basquiat" i "Ray". 5, pozdrawiam :-)
  • Artbook 06.04.2020
    Piotrek, ty znowu mnie zaskakujesz ;-)
    Cóż na nawiązania!
    Jakie filmy! Jestem pod wrażeniem skojarzeń. Poza tym kawał dobrego kina mi zafundowałeś. Niektóre znam, ale innym muszę się przyjrzeć bliżej ;-)
    Ciesze się, że tekst okazał się psychologiczny i inspirujący :-)

    Pozdrawiam!
  • Beatka 05.04.2020
    Piękne :)
  • Artbook 06.04.2020
    Dziękuje :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania