Sześcian

Czym jest miłość?

Często mówi się, że są to motyle w brzuchu, radosne uniesienie, życie jak w bajce. Wyróżnia się też etapy miłości: zauroczenie, burza hormonów, ciche dni, gorsze momenty, poprawa, która zazwyczaj jednak prowadzi do zakończenia ów związku. Opowiem Wam o moim wyobrażeniu i podejściu do miłości.

Każdy z nas coś buduje, czy to fizyczne budowle, czy niefizyczne relacje. Dla mnie miłość jest budowlą, konkretniej sześcianem.

Poznajemy kogoś, w tej chwili, przy pierwszej iskrze zaczyna się budowa. Delikatny, chwiejny sześcian niczym z kryształu naokoło nas. Tylko nas. Z każdym kolejnym spotkaniem, słowem, dotykiem czy pieszczotą staje się coraz mocniejszy, podobnie jak coraz silniejsze staje się uczucie. Gdy konstrukcja jest już stabilna można wpuszczać do niej innych ludzi, organizować ją, urządzać. Pielęgnować, aby na gładkiej tafli kryształu nie pojawiła się rysa, która mogłaby doprowadzić do jego pęknięcia i rozpadu.

Często mogą zdarzać się burze powodujące trzęsienie naszego świata. Jednak prawdziwie mocna relacja, stabilna konstrukcja sześcianu zniesie bardzo wiele..

 

 

Wiem, że powyższy tekst nie zasługuje na miano opowiadania, jest to tylko moja refleksja, którą chciałam się podzielić :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Drzazga w mózgu 06.02.2017
    Lubię geometrię i aż dziw, że moja miłość nie ma kształtu bryły. Nie oceniam, ponieważ nie wiem jak.
  • ausek 06.02.2017
    ''do zakończenia ów związku'' - owego związku
    Króciutka ta Twoja refleksja. Swoją drogą ciekawe porównanie - do sześcianu. Tak sobie myślę, że mogłaś bardziej rozbudować tekst bazując na zasadzie porównań miłości do sześcianu. Wykorzystać każdą jego własność i porównać do jednej odnogi miłości. Mogłoby to być ciekawe... ;)
  • Anonimowarazdwa 06.02.2017
    Mi się bardzo podobała ta twoja refleksja.
    Taka prawdziwa ;) jak dla mnie 5 ! :)
  • Madlenn 06.02.2017
    Dziękuję za miłe słowa oraz konstruktywne uwagi. Zastanowię się nad rozbudową tekstu :-):-)
  • Pasja 06.02.2017
    Sześcian bryła dosyć solidna, a zarazem delikatna. Pęknięcia zawsze można uleczyć przed rozpadem? 5 . Miłej nocy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania