Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

abc

abc

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • betti 01.10.2019
    Poryczałam się...
  • Canulas 01.10.2019
    Noo, zwabił mnie komentarz betti i nie żałuję.
    Cholerka
  • Ritha 01.10.2019
    Ooo, mnie zwabily oba, ale wroce potem
  • Ritha 01.10.2019
    Caps lock też przyciaga :D
  • Ritha 01.10.2019
    Jezu... faktycznie łapie za serducho solidnie :(((
    Dobry tekst, mocny, szarpie
  • JamCi 01.10.2019
    Dokładnie. Ale nie cepem. Tylko subtelnie, ale głęboko.
  • Lakion 01.10.2019
    "Wtedy chodził jeszcze, jeszcze kuśtykał trzymając się mebli i nie wyobrażał sobie, że może być gorzej."

    Bardzo dobry tekst pokazujący, jak można łamać "standardy". Wykorzystanie powtórzeń w celu zbudowania atmosfery bezcenne. Sam opis samotności, kalectwa, emocji chwyta za serce. Sprzedaje emocje i to z niezwykłą prostotą. Mistrzostwo. 5.
  • nerwinka 02.10.2019
    Lakion
    Dziwi mnie, że pisząc tak dobrze, jak tekście „Doktor”, napisałeś pod moim prostacki komentarz. Prowokacja dla hecy? To, że w internetowych portalach nie jestem oceniany pozytywnie, o niczym nie świadczy. Gdybam bazgrał tak, jak sugerujesz, nie byłbym publikowany w papierowych gazetach o zaostrzonym rygorze.
  • Lakion 02.10.2019
    nerwinka nie każdy odnosi się do ludzi z zasady wrogo. Poza tym odniosłem się do tekstu, a nie do pana :P To tak apropo.
  • Lakion 02.10.2019
    Ps: poza tym ma pan tyle komentarzy pod tekstem, mógłby pan podziękować każdemu. Tymczasem odniósł się pan tylko do mojego i to sugerując "podstęp". Ciekawe. Bardzo ciekawe.
  • nerwinka 03.10.2019
    Lakion
    "sugerując podstęp"? mówiłem tylko o "prowokacji"
  • Lakion 03.10.2019
    nerwinka czysta semantyka, a kontekst i tak pejoratywny.
  • nerwinka 07.10.2019
    Lakion
    Semantyka? Podstęp i prowokacja są to dwa znaczeniowo odrębne słowa i i człowiek piśmienny powinien wyczuwać różnicę.
  • Lakion 07.10.2019
    nerwinka czasami nie ważne jest to co człowiek mówi, ale to co się za tymi słowami kryje. Nazywa się to intencjami.
  • Lakion 07.10.2019
    nerwinka człowiek rozumny powinien to rozumieć. No chyba że ma się w dupie innych ludzi i jest się zapatrzonym tylko w samego siebie, wtedy każda racjonalizacja jest ok.
  • Piękne, smutne i bardzo pouczające.
    Cudowna opowieść....
    Pozdrawiam i dziękuję.
  • Bożena Joanna 02.10.2019
    Studium samotności, czasami niewiele może dać wiele. Pozdrowienia!
  • sensol 02.10.2019
    świetne. choć to szkic. przydałoby sie rozwinięcie
  • jagodolas 03.10.2019
    Tet tekst przywołał wspomnienia z choroby dziadka. Mocne bardzo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania