***

.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Adam T 28.01.2017
    Ech, z tą żabą dowcip słyszałem już dawno, dawno temu. Długa broda. A pierwszego nie ogarniam, pewnie to wina soboty. Trójeczka.
  • Pasja 28.01.2017
    Dzięki za brodę, a co do pierwszego jest takie przysłowie, u wdowy chleb gotowy. Pzdr i zdrówko
  • Karawan 28.01.2017
    A kaj to Panicko Jegomości z Limanowy poniesło do Zawoi? Toc blizy Mu było do Ochotnicy! Komentarz com go wcześniej napisał dziabuł wzion, nale pinć sie łostało..
  • Pasja 28.01.2017
    A tak Panicko przez Rabkę Zdrój poniesło i za godzina juz w Zawoi byłaby gdyby o Ochotnicy nie zahaczyła. Daj ci duzo zdrowia.
  • Pan Buczybór 28.01.2017
    Heh. No tak to bywa. Dzisiaj 4,
  • Pasja 28.01.2017
    No i tak bywa. Dzięki i zdrówko
  • Freya 29.01.2017
    Nie wiem czy zamierzone, tytułem, nawiązanie do dzieła p. Michaliny, ale jeśli... to bardzo na czasie nawet z racji filmu i teges. A książka już choćby dzięki "niebotycznemu" nakładowi, była solą w oku określonej formacji dbającej o poprawność wszelaką. Ciekawostką jest, że autorka pomimo stania się wrogiem Nr.1 tychże, była jednocześnie proszona o wykłady dla w/w - właśnie w tej materii. To taka dwoistość specyficzna, bo do trójcy, ech... Pzdr ;)
  • Pasja 29.01.2017
    Strzał w dziesiątkę. Pierwszy poradnik seksuologii w krajach Układu Warszawskiego. Podziwiałam wtedy jako młoda dziewczyna p. Michalinę. Wielki szum medialny był tylko motorem do ilości sprzedaży nakładu. Była to książka nie tylko o potrzebach seksualnych i antykoncepcji, ale także o miłości i potrzebie zrozumienia drugiego człowieka. Wszyscy czytali jedni tak zwyczajnie, inni pokryjomu. Dzięki i zdrówko.
  • Pasja 29.01.2017
    Oczywiście jest to odpowiedź na wpis Freyi
  • Pasja 29.01.2017
    pasja po kryjomu ma być?
  • Freya 29.01.2017
    Michalina była bardzo ciekawą postacią z racji specyficznej sytuacji rodzinnej, ehem. Jej mąż był przykładem całkowitej swobody seksualnej, za to ona samodzielnie odkryła uroki figlów miłosnych dopiero w "dojrzałym" wieku. Oryginalnie się ubierała - bardzo otwarta na ludzi osoba. ;)
  • Pasja 29.01.2017
    Freya chętnie wybiorę się na film z p. Boczarską. Wspomnę jeszcze p. Lwa Starowicza ktory współpracował z p. Michalina, też kontrowersyjny i bezpośredni seksuolog. Pzdr.
  • KarolaKorman 31.01.2017
    Uśmiechnęłam się, kawałów nie znałam wcześniej :)
  • Pasja 31.01.2017
    Śmiech najważniejszy. Pzdr i zdrówko

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania