*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Enchanteuse 15.12.2016
    Dodałam ten tekst do kategorii o życiu , bo poprzez całą tą "herbatę" chciałam do niego nawiązać. Pojedyncza herbata miała być właśnie - jednym życiem, taką swoistą szansą. Od jakości i rodzaju życia zależy znowu łaska Królowej, czyli - Boga. Skomplikowane, wiem.
    I pewnie z powodu tego zagmatwania nikomu nie chce się tego czytać :D.
  • KarolaKorman 17.12.2016
    I nie pijają też herbaty z cytryną, a ja taką lubię :) Tak, ciut zagmatwane, ale przeczytałam z przyjemnością. Nie zawsze chce się czytelnik zagłębiać w tekst i wymyślać, co autor chciał nim przekazać, liczy się pierwsze wrażenie, a mnie przyszła taka pierwsza myśl :)
  • Enchanteuse 17.12.2016
    Też kiedyś lubiłam herbatę z cytryną ;).
    A mnie zawsze najbardziej śmieszą sytuacje, kiedy autorzy mają prosty przekaz, a czytelnicy wymyślają wyrafinowane interpretacje :D. Cieszę się, że przyjemnie ci się czytało, chociaż tyle udało mi się osiągnąć :).
    No i dzięki za odwiedziny :).
  • czerwonysmok 18.12.2016
    Spodobał mi się tytuł, uwielbiam herbatę. ;) I fakt, trochę zagmatwane, ale to chyba nadaje cały urok. ;)
  • Enchanteuse 18.12.2016
    Miło mi, że tak myślisz :). I dzięki za odwiedziny.
  • Margerita 19.05.2018
    pięć nie lubię herbaty z mlekiem, a podobno Anglicy takie właśnie piją
  • Enchanteuse 19.05.2018
    Noo, piją. Ale ich herbata z mlekiem jest równie dobra, co nasza z cytryną.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania