-

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • ObcaPlaneta 02.10.2016
    Hmm... może by tak rozwinąć te krótkie zdania w dłuższe? To tylko propozycja, bo trochę dziwnie mi się czytało ;) Ogólnie tekst oceniam na 5 :)
  • Pan Buczybór 02.10.2016
    Dzięki. Krótkie zdania są specjalnie. Tak sobie wymyśliłem.
  • ObcaPlaneta 02.10.2016
    Pan Buczybór a, okej :)
  • Violet 02.10.2016
    Paradoks Menona? Nie da się zdobyć nowej wiedzy... chyba, czyż nie tak?
  • Nie do końca tak.
    Ja akurat jestem zwolennikiem szeroko rozumianej anamnezy, ale nie w tym klasycznym rozumieniu.
    Wydaje mi się, że to mało ma wspólnego z tym paradoksem. A jeśli już, to twórca zrobił to nieświadomie, choć kto wie?

    A ogólnie to utwór ciekawy.
    Polecam i zapraszam, dałbym 5, gdybym dawął oceny.
  • Violet 03.10.2016
    Pisarz z poddasza No właśnie, któż to wie, kto ma tyle wiedzy. Jakoś nie widzę tutaj nic co sugerowałoby poznawania przez przypominanie, wspominanie.
  • Kakarotto 02.10.2016
    Wyszło całkiem ciekawie. Zdania krótkie i proste, ale taki zabieg zdecydowanie sprawił, że tekst stał się bardzo ciekawy, a także w pewien sposób wyjątkowy. Zostawiam 5.
  • Pan Buczybór 02.10.2016
    Dzięki
  • Pan Buczybór 02.10.2016
    Widzę, że jesteś fanem Dragonballa.
  • Kakarotto 03.10.2016
    Pan Buczybór, no jasne - na tym się wychowałem :D W sumie ciągle się wychowuję, bo co tydzień nowy odcinek ;) Ty też oglądasz?
  • Pan Buczybór 03.10.2016
    Kakarotto tak oglądam. Tylko te rysunki kują w oczy
  • Kakarotto 03.10.2016
    Pan Buczybór, faktycznie, pod tym względem mogłoby być dużo lepiej.
  • Ziomek 03.10.2016
    Kakarotto na się pojawić dzieciątko w wersji black
  • Kakarotto 04.10.2016
    Serio? Jeszcze nie oglądałem niedzielnego odcinka, ale zaraz nadrobię.
  • Iskierka 03.10.2016
    Podobały mi się te krótkie zdania. :) Nadawały klimat.
    Nie wszystko nie ma sensu, raczej wszystko sens ma, tylko nie zawsze potrafimy go odnaleźć, bo gdybyśmy znali sens wszystkiego, wiedzielibyśmy wszystko, a to niemożliwe.
  • Niemampojecia96 03.10.2016
    Dałam 5. Więcej pisać nie muszę.
  • jurijka 03.10.2016
    sensownie bezsensowne, gdybyś sie przyłożył wtedy wyszedłby bezsens, a tak bezsensownie napisałeś sensowne przemyślenie o bezsensie sensu króliczego istnienia.
  • Violet 03.10.2016
    No, ma to jakiś sens :)
  • Ziomek 03.10.2016
    Sens to coś czego potrzebuje każde opowiadanie , a twoje opowiadanie to ma 5:)
  • Nieidealna 04.10.2016
    Ja tam widzę szczęśliwe zakończenie złego diabli nie biorą i po kilku godzinach żaba wypadła z dupy hehe jak z imadła królika ledwie zipiąc żyje nadal ta raszpla :) kiedyś ćwiczyłam na żabach mam do nich wielki sentyment a dla dbających o linię na kolację polecam z nich udka gdyż organizm więcej kalorii potrzebuje żeby je spalić :) pozdrawiam i daję piąteczkę.
  • Piotrek P. 1988 18.06.2017
    5. Przypomniała mi się piosenka i teledysk Twenty 4 Seven - Slave To The Music. Kiedyś mnie irytowały, a w czasach obecnych poprawiają mi humor i inspirują. Polecam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania