-------------------

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • franekzawór 19.10.2019
    :)
  • JamCi 19.10.2019
    :-)
  • franekzawór 19.10.2019
    Już myślałem JamCi, że mnie nie lubisz za coś tam, zaraz Cię zaobserwuję.
  • JamCi 19.10.2019
    franekzawór Lubię lubię tylko kuwety nie ogarniam. Poza tym wiesz :-) Stefanek Infamis ;-)
  • JamCi 19.10.2019
    franekzawór Kiedy Ci Stefanka odblokują?
  • franekzawór 19.10.2019
    JamCi, chyba już nigdy. Chyba już mogę tu wstawiać teksty, dla mnie to bez różnicy może być Franek Infamis.
  • JamCi 19.10.2019
    franekzawór Ale Stefanek... No. No dobra. Może napisz do Piotra. Do Stefanka mam sentyment :-)
  • franekzawór 19.10.2019
    JamCi, jakiego Piotra? Ma tu konto na Opowi?
  • franekzawór 19.10.2019
    JamCi, jaka dzisiaj jest u Ciebie pogoda?
  • JamCi 19.10.2019
    franekzawór U mnie dziś dualne. Na Mazowszu było rano chłodno i słonecznie. Na Lubelszczyźnie słonecznie i gorąco. Potem się zachmurzyło. Ciepło jest bardzo. U Ciebie jak? Lato jest tej jesieni :-) spocilam się :-)
  • franekzawór 19.10.2019
    JakCi, byłem wczoraj po Jesienina w nocy do paczkomatu, z którego to zakupu jestem wyjątkowo zadowolony "Innona i inne wiersze", ekstra wiersze za grosze. W Rosji zawsze był i do dziś jest taki klimat, że lud się żywo interesuje poezją i jak Jesienin umierał ludzie rwali włosy z głowy, zawodzili, tarzali się po ziemi, jakby coś nieludzkiego umarło. W Polsce też tak kiedyś było Konopnicką kiedyś żegnało 50 000 tysięcy osób. Dzisiejsza Polska nie jest już Polską to wszystko już umarło.

    Tu tak upiornie: wczoraj jakby jakiś dzień wiosny, mijałem w nocy różnych dziwnych ludzi, idąc po książkę, dziwny klimat, bo normalnie lubię sam chodzić po miejscach, gdzie zupełnie nie ma światła, wciąga mnie i pociąga mrok, a wczoraj dużo ludzi późną nocą siedziało tu i tam, kiedy normalnie nikogo nie ma. Jak na wiosnę normalnie. To też wszystko zależy w jakiej części miasta się mieszka.
  • JamCi 19.10.2019
    franekzawór Jesienina to jeszcze conieco w oryginale pamiętam :-)
  • betti 20.10.2019
    A to żeś grafomanią pojechał aż miło... że ja tego nie czytałam wcześniej. Ot, poeta, tylko głowa nie ta...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania