Poprzednie częściTajemnica Kim część 1

Tajemnica Kim część 3

Zawsze nawiedzał mnie ten sam sen. Była w nim nieznana mi kobieta , która krzyczała do mnie że muszę pamiętać kim jestem.

Ale sen zawsze kończył się tymi słowami.Byłam gdzieś w środku lasu, z oddali słychać było tylko dziwne odgłosy... po chwili kobieta która była mi kompletnie obca, chwyciła mnie za rękę i zaczęła biec. Ostatnim co pamiętam było ,,Kocham cię Kim. Pamiętaj kim jesteś'' . Sen powtarzał się niezliczoną ilość razy...aż do znudzenia.

-Kim!?Kim! Wszystko w porządku ?-wyrywając mnie z transu zawołał Damon.

-Tak, przepraszam zamyśliłam się-zagubiona bałam się dowiedzieć czegokolwiek więcej, ale dziwne było tylko to, że wszystko było mi kompletnie naciągane.

-Teraz spotkasz się z Raven.

-Raven?-powtórzyłam pytająco.

-Jest ona najstarsza z naszej wioski, coś jak szaman-Damon uśmiechną się szeroko.

-Po co mam się z nią spotkać?Zapomniałeś już że jutro mamy test z matmy z Panną Frendzon-powiedziałam po czym dodałam-No nieważne muszę już iść, czy będziesz tak miły i mnie stąd wyprowadzisz?

-A co będę z tego miał-Damon znowu zrobił te swoje uwodzicielskie spojrzenie.

-Kopa co najwyżej-zirytowana pomału odchodziłam, lecz nagle poczułam kogoś łapiącego mnie za rękę.

-Nigdzie nie idziesz-to był Damon-Już cię tu zaciągnąłem wiec nie ma odwrotu.Chyba chcesz się dowiedzieć prawdy?

-Jakiej znowu prawdy?! ciągnąłeś mnie tu jakieś z 8 km, kolejnej informacji mogę już nie znieść po dobroci-odgryzłam się.

-Odpuszczę ci po tym spotkaniu.Zrozum że musisz dowiedzieć się...-przerwał.

-No dobrze-zgodziłam się dla świętego spokoju.

Na końcu wioski stał zarośnięty winoroślami drewniany dom...a raczej chata.Z zewnątrz wydawał się normalny, lecz jak przekroczyłam próg i zajrzałam do środka...wtedy okazało się że nie wiem jeszcze wielu rzeczy...

Następne częściTajemnica Kim część 4

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Grubas 30.03.2017
    Ahh, i te urywane zdania xD 5
  • Yonadellarose 30.03.2017
    Przepraszam haha :D
  • Tanaris 30.03.2017
    Zgadzam się z Grubasem xD Zobacz sobie na opowi, jak dokładnie pisać dialogi. I po kropce, wykrzykniku, pytajniku jest spacja... Ale 5 leci, za zaciekawienie mnie :D
  • Yonadellarose 30.03.2017
    Dzięki za wskazówki :) Jestem początkująca ale tego nie da się ukryć :)
  • Emi Ayo 31.03.2017
    5, bo mnie zaciekawiło :) Widziałam jakieś malutkie błędy, ale aż tak mi nie przeszkadzały ;) Bardzo ciekawe opowiadanie :D
  • Yonadellarose 03.04.2017
    Dziękuję :**
  • Mrocznaa 01.04.2017
    Mi się podoba :) Szczerze to nawet nie zauważyłam żadnych błędów. Oczywiście 5
  • Yonadellarose 03.04.2017
    Ooo hi hi dziękuję bardzo :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania