Pokaż listęUkryj listę

Tajemnicza dziewczyna LeeaThorelli ukryta między drzewami i Literkowa zapraszają do zabawy ze słowem

Już po raz 31 zapraszamy Szanownych Opowijczyków do kolejnej Bitwy.

Tym razem inicjatorką fabuły jest LeeaThorelli zwyciężczyni poprzedniej edycji. I miłe zaskoczenie! Dwa tematy kręcące się wokół biologii to szeroki wachlarz do rozbudzenia Waszej wyobraźni:

 

Temat 1 - Pikaja z Burgess… Mały strunowiec żyjący ponad 500 mln lat temu, odkryty w Kanadzie.

Temat 2 - Metadon... Substancja przeciwbólowa, silniejsza od morfiny. Powoduje słabą euforię, stosowana również w kuracjach odwykowych.

 

LeeaThorelli jest bardzo ciekawa jak ubierzecie w słowa tematy i czeka na Wasze wyzwanie z niecierpliwością.

 

***

Sama od lat pisząca historie, które nigdy nie kończy.

Tak o sobie mówi: Największy mój problem. Ale lubię pisać, czego wyrazem jest nowe opowiadanie. Chcę po prostu zachować w sobie tę radość, która zawsze towarzyszyła mi w trakcie tworzenia.

Swoją przygodę z pisaniem zaczęłam w 2005 roku, wtedy też założyłam swojego pierwszego bloga. Pisałam różne historie, do dziś mam multum zeszytów z zaczętymi opowiadaniami lub rozpiskami o czym mają być. Aż łezka się w oku kręci.

***

 

Wybieramy jeden z tematów i piszemy tylko na wybrany lub łączymy obydwa w jednym opowiadaniu. Pełna dowolność. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone... a więc rozpoczynamy Bitwę.

Zachęcamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału i życzymy dobrej weny i pięknej wyobraźni, i oczywiście wygranej.

Do dzieła Opowijczycy!

Piszemy do 01 maja / piątek / północ. Ramy czasowe nic nie znaczą, wydłużymy jeśli zajdzie potrzeba... a więc do klawiatury!

Kiedy napiszesz to link wrzucasz tutaj:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Literkowa pozdrawia i życzy powodzenia.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania