Magiczna Kraina Prolog

Obudził się na dziwnej planecie, wyglądała tak jak ziemia, różniło ją tylko to, że była magiczna. - Co ja tu robię!- zakrzyczał przerażony Lary- Cholera Lary! Uspokój się, to wszystko to musi być sen.- pomyślał w duchu. Larry wstał i rozejrzał się po pięknej krainie, wszystkie kolory były na odwrót, ziemia była koloru fioletowego, drzewa były pomarańczowożółte, a niebo zielone. Planeta wyglądała pięknie, wszędzie rosły drzewa i piętrzyły się góry, były też zwierzęta, Lary zauważył niebieskie owce, i czarnego zająca. - Co tutaj się dzieje?- zapytał sam siebie- Co to ma znaczyć? Lary próbował przypomnieć sobie co się wydarzyło, i jak dostał się na tą planetę, - Tak! To wszystko przez te eksperymenty w laboratorium! Po co ja do cholery brałem udział w badaniu nowego środku na ulepszenie mózgu, mogłem się domyślić, że to szkodzi i teraz tkwię tutaj, w jakiejś wyimaginowanej planecie. Lary przechodził koło fascynujących drzew, wydawały się magiczne. Czuł chęć dotknięcia drzewa i wydobycia z niego mocy, dotknął ślamazarnie drzewo i poczuł przypływ siły.

- Cholera!- zakrzyczał- Co to do licha jest?

 

Lary poczuł w sobie moc, jakiej nigdy nie uświadczył. - Cholera robi się zimno- pomyślał- Póki nie znajdę wyjścia, muszę się tutaj zakwaterować. Lary znalazł ostry kamień i zaczął ścinać napotkane pomarańczowe drzewo. - Niech to szlak, bez narzędzi będzie tutaj trudno cokolwiek zrobić, ehh, muszę coś wymyślić- powiedział w duchu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Emi Ayo 13.01.2017
    Fajnie,że nowe zaczynasz pisać.Zapowiada się ciekawie :D
  • Krystian244 13.01.2017
    Miałem dziś natchnienie i postanowiłem coś naskrobać :). Oczywiście Rodgul Mściwy zostanie dokończony.
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Krystian244 W sumie to zachęciłeś mnie tym do napisania 2 części mojego opowiadania ;) Bo zaczęłam pisać,ale nie skończyłam.
  • Krystian244 13.01.2017
    Emi Ayo Cieszę się że cię zachęciłem, bo czekam na 2 część :)
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Krystian244 Cieszy mnie to.Jeszcze dzisiaj postaram się wstawić :)
  • Tanaris 13.01.2017
    Magiczna kraina? Brzmi ciekawie ;)
  • Krystian244 13.01.2017
    Dziękuję.
  • Krystian244 13.01.2017
    Jeżeli chcecie kontynuację to zapraszam do oceny.
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Ja oceniłam już ;) oczywiście na 5 :D
  • Krystian244 13.01.2017
    Emi Ayo Dziękuję.
  • Oia 13.01.2017
    Trochę pogubiłeś spacje przy "dialogach" , ale zapomnijmy o tym. Pomysł jest świetny, zobaczę co będzie dalej. 5
  • Krystian244 13.01.2017
    Dzięki, spacje pogrubione bo wrzuciłem to do wyszukiwarki błędów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania