Tajemniczy przebieraniec.

Kiedy Laura była, jeszcze dzieckiem mieszkała, w domu pomiędzy lasem innym domem i cmentarzem. Pewnej Wielkanocy po przebudzeniu się zobaczyła, w swoim pokoju kogoś przebranego za Wielkanocnego króliczka jednak jego kostium wyglądał, dość niepokojąco pamięta, że śmierdział mokrym sianem. Po wstaniu z łóżka nikomu o tym nie powiedziała, bo myślała, że był to któryś z jej rodziców. Wiele lat później, kiedy uczęszczała, już do szkoły średniej przypomniała, sobie o całej sytuacji i postanowiła, w końcu zapytać o nią rodziców okazało, się że żadne z nich nigdy nie przebrało się za królika. Wtedy odezwała się Laury młodsza siostra, która odrzekła, że ona również, go pamięta spała wtedy z nią w pokoju. Przeszły Laurę ciarki. Jednak to nie koniec historii postanowiła, opowiedzieć, o tajemniczym przebierańcu również w szkole jedna z dziewczyn po usłyszeniu tej historii mieszkająca naprzeciwko niej przerażona odparła, że przez długi czas Wielkanocy króliczek stawał pod jej oknem i to zawsze w nocy. Do tej pory Laura boi się ludzi przebranych w kostium królika.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Aisak 27.01.2019
    Wow!
    Fascynująca opowieść! Jestem pod wrażeniem!
    5
    5
    5
    5
    5
    To za mało!
    Brawo!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania