.

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Rasia 29.01.2016
    "Powietrze jest ciężkie,
    jak nasza chęć współistnienia." - tutaj bez przecinka, bo porównanie proste
    Bardzo przykry wiersz, taki pełen żalu i wyrzutów. Podoba mi się, trafił do mnie, więc zostawiam 5.
  • D4wid 30.01.2016
    Biały wiersz? Przeciez białe to nie wiersze.
  • elenawest 30.01.2016
    Ooo, no proszę... Biały wiersz. A przecież ty mówisz, że to gówno... Bez komentarza...
  • Karo 30.01.2016
    elenawest i D4wid ;) nikt tutaj nie mówił, że białe wiersze to gówno, chodziło jej bardziej, by D4wid urozmaicił swój styl :D Nie kłóćmy się, lecz szczerze oceńmy jej pracę.

    Nie urzekło mnie to, lecz to nie jest najgorszy wiersz, dlatego daję 3,5 (4) ;) jest trochę za krótki.
  • elenawest 30.01.2016
    Karo bede sie jednakowoz klocic z tym, ze nie powiedziala o tekstach dawida, iz jest to gowno. Ona jedyna jakos cos do tworczosci chlopaka ma...
  • Karo 30.01.2016
    elenawest Ona przecież oceniała jak uważała za słuszne ;) Myślę, że to by była przesada gdyby wszyscy zachwycali się jego twórczością, ona ma prawo do krytyki.
    50 blondiii Nie krytykowała, lecz zasugerowała lekką zmianę. Myślę, że to nie zabolało.
  • elenawest 30.01.2016
    Karo a mnie odpisala, ze wiersze dawida to gowno. Prosze przeczytaj komentarze pod jego wierszem...
  • D4wid 30.01.2016
    Karo porównanie moich tekstów do gowna nie jest krytyką. Pisze bo chce się nauczyć pisać. Krytykować trzeba umieć. Jak mówi że moje teksty to czekam na jakąś poradę czy coś. Krytyka "bo tak" dla mnie nie jest krytyka
  • Karo 30.01.2016
    elenawest Lecz którym, bo bodajże On ma ich sporo :D
  • Karo 30.01.2016
    D4wid Wtedy, gdy ja również uczestniczyłem w rozmowie chodziło nam o to, że twoje teksty są świetne, lecz praktycznie wszystkie BARDZO podobne ;) Ja również na początku tak miałem, lecz teraz się rozwinąłem i poprawiłem mój "repertuar", czego życzę również Tobie ;)
  • Karo 30.01.2016
    D4wid Z miłą chęcią przeczytałbym stworzoną przez ciebie opowieść np. fantasy ;) Mam nadzieję, że się doczekam :D
  • Chyba nie wszyscy rozumieją, o co chodziło w zarzucie na wiersz biały. Otóż pod jednym z ostatnich wierszy Dawida 50shadeofblonde wrzuciła link do materiału na ytb w którym jasno jest powiedziane, że ,,wiersze białe to gówno", a w tym momencie opublikowała tutaj wiersz biały. Myślę, że to właśnie ta hipokryzja autorki wywołała takie oburzenie.
  • elenawest 30.01.2016
    Szymon Szczechowicz to też :-)
  • D4wid 30.01.2016
    Karo z opowieściami u mnie słabo. Ostatnio dla próby napisałem ,,Bohaterem być". Ale na pewno będę próbował coś dłuższego napisać, lecz przyznam się, że słabo mi to idzie.
  • Karo 30.01.2016
    D4wid faktycznie, wybacz, nie widziałem dalszej rozmowy ;) oczywiście nazwanie twojej pracy gównem było przesadą :D Lecz dalej mam nadzieję, że napiszesz coś ciekawego (dłuższy tekst)
  • D4wid 30.01.2016
    Karo W końcu napiszę, ale najpierw poczytam parę opowiadań innych aby się nauczyć.
  • Karo 30.01.2016
    D4wid a tak z ciekawości:
    Jaki styl preferujesz???
  • D4wid 30.01.2016
    Karo Ciężko mi określić. Na pewno spodobało mi się opowiadanie Eleny ,,AGAT", które bym mógł czytać cały czas. Najbardziej to interesują mnie chyba tematyki wojenne. Gdybym miał pisać to na pewno chciałbym stworzyć coś w klimatach fantasy na wzór Władcy Pierścieni pomieszane trochę z anime Naruto. Fantasy to jest chyba to co najbardziej pasuje do mojej wyobraźni.
  • elenawest 30.01.2016
    D4wid ooo, dziekuje, ze tak reklamujesz moj Agat ;-)
  • Karo 30.01.2016
    D4wid Widzę, że moglibyśmy współpracować ;) xd Jeśli lubisz wojenne to szczerze polecam ci moją "Niedoceniona walka", którą złożyłem z różnych cytatów użytkowników :D
  • 50shadesofblonde 31.01.2016
    Szczerze mówiąc, okrutnie mnie bawicie. Sama w sumie nic do wierszy białych nie mam, a ten filmik po prostu wydawał mi się humorystyczny. Tylko że wiersze białe muszą mieć formę, a wiersze Dawida, moim zdaniem, formy nie mają. No i nie zgodzę się do końca, że mój wiersz jest wierszem białym, ponieważ znajdują się w nim rymy. Wiadomo, że nie jest to rymowanka, ale nie jest to też zupełnie biały wiersz.
  • Jared 30.01.2016
    Złośliwe jedynki. Wiersz jak wiersz, ale na pewno niewart zostawienia jedynki. To jest formalnie biały wiersz, natomiast to, co w zdrowej większości piszę Dawid to proza poetycka, więc nie rozumiem w ogóle po co te spory. A już to wzajemne kopanie się po kostkach i jedynkowanie to mentalna gimbaza. Dam 4, dorymowanie końcówki w wierszu bez rymów zawsze daję ciekawy efekt.
  • elenawest 30.01.2016
    O przepraszam, ja jej 1 akurat nie dawalam...
  • ausek 30.01.2016
    Wiersz nie specjalnie do mnie przemówił. Czytałam kilka razy. Pierwsza strofa jest jakby zapowiedzią czegoś wielkiego, mocy emocji w dalszym tekście. A tu takie pierdut i koniec. Jakoś mi te zwrotki się gryzą, brakuje mi czegoś pomiędzy nimi. Zostawiam 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania