Taka Sytuacja

Szymon skradał się jak dzika pantera. Wiedział, że nie jest na swoim terenie. Miał jeden cel – odzyskać bardzo cenny przedmiot. To był jego skarb, jego cudo, jego życie.

- Znowu chcesz mi zabrać tablet? – przebiegła Kamila, niczym w tych szpiegowskich filmach, obróciła się na fotelu w jego stronę. Ona oczywiście odgrywała w tym filmie czarny charakter.

- Yyy, właściwie to chciałem iść do łazienki. – Szymon w biegu wymyślił wymówkę.

- Przez mój pokój? – Kamila prychnęła – Słaba wymówka!

Szymon odchrząknął.

- Muszę przyznać iż ma kilka mankamentów, jednak w mojej opinii wydała się na chwilę obecną być najbardziej zacną. – specjalnie mówił tym specyficznym językiem, żeby jeszcze bardziej wkurzyć swoją starszą siostrę.

- Szymon, przestań! – Kamila zagroziła mu palcem.

- Czemuż? – ciągnął jej brat. – Czyżbyś miała w planach nagabywanie na mnie naszej ukochanej matce? Toż to skandal!

- Wyjdź mi stąd! – Kamili kończyła się cierpliwość.

- Jakiż jest powód twoich negatywnych emocji? Czyżby dotyczyło to rozstrojenia związków chemicznych w twym organizmie zwanych hormonami? Nie wiem czy wiesz droga siostro, ale krwawienie z twego łona to jedno z objawów ich istnienia. W dodatku…

- WON Z MOJEGO POKOJU! – Kamila nie wytrzymała. – ALE JUŻ!

Nie zdążyła wstać, a Szymona już tam nie było.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Canulas 18.07.2018
    "- Przez mój pokój? – Kamila prychnęła – Słaba wymówka!" - po "prychnęła" kropka, bo dalej lecisz wielką.

    "- Muszę przyznać iż ma kilka mankamentów, jednak w mojej opinii wydała się na chwilę obecną być najbardziej zacną. – specjalnie mówił tym specyficznym językiem, żeby jeszcze bardziej wkurzyć swoją starszą siostrę." - "specialnie" z wielkiej, bo po kropce.

    I tyle z drobnych robaków.

    Tekst taki średni, ale zapisany w miarę poprawnie, a to... naprawdę plus. Ot, taka wprawna, scenka, ćwiczonko. Może być, ale z wydawnicw raczej nie zadzwonią.
    Pełna czwóreczka za ten krótki epizod.
    Pozdrox
  • Szalokapel 18.07.2018
    Ode mnie także czworeczka. Tekst dobrze poprowadzony, ciekawym piórem, lecz zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie historie z jakimś punktem kulminacyjnym. Tak jak napisał Can, w formie ćwiczenia – jak najbardziej. Czekam na coś z akcją!

    "- Muszę przyznać iż (...)" – przecinek przed Iż
    "Nie wiem czy wiesz droga siostro, ale krwawienie (...)" – przecinek przed CZY, przecinek przed DROGA.

    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania