-----(wykasowany)-----

---

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Klaudunia 21.12.2019
    Faktycznie, wesołe święta...
    Tak bywa
  • Klaudunia 21.12.2019
    Ale 6 za to, co zrobiłeś z jego żoną ?
  • Anonim 21.12.2019
    Właśnie dodałem kilka słów, bo faktycznie wcześniej mogło być niezrozumiałe.
    Dzięki za czytanie.

    Pozdrawiam.
  • Klaudunia 21.12.2019
    Antoni Grycuk Nawzajem.
  • betti 21.12.2019
    Początek od razu skojarzył mi się ze ''Znachorem'', ten sam motyw przewodni, a to już nie za bardzo. Poza tym za dużo tych nieszczęść, sama końcówka odrobinę rozbudowana zrobiłaby dobrą robotę i obroniłaby się jako miniatura.
  • Anonim 21.12.2019
    Nawet nie kojarzyłem tego z filmu. Gdyby tak próbować dopasować tekst do czegoś, co było, to nie byłoby tekstu z sensem, myślę.
    A co do końcówki. Taki mój styl, aby pozostawiać czytelnika z rozgrzebanymi myślami. Jednemu się to spodoba, drugiemu nie. Choć tu akurat uważam, że dałem do zrozumienia, co będzie dalej z bohaterem.

    Dzięki za wizytę.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 21.12.2019
    ML→No faktycznie. Zakończenie jest niejednoznaczne. Co robił między Wigilią a Nowym Rokiem?
    Uległ wypadkowi gdy pojechał? Czy w ogóle pojechał? I jaki to szpital? I jeszcze inaczej myśleć można.
    I tak ma być. Nie zawsze trza wszystko wyjaśniać. Zresztą cały tekst, zawiera pewne myśli... Pozdrawiam:)→5
  • Anonim 21.12.2019
    Dekoś,
    ma być niejednoznaczne, jak często w moim tekstach. Nawet nie tyle niejednoznaczne, co niezamknięte.
    Dodałem na samym końcu jedno zdanie, aby nieco rozjaśnić, bo być może przesadzam z tym niedomykaniem.
    Dzięki za wizytung i odczyt.

    Pozdrawiam.
  • 10 stopni na plusie, niedługo zawsze będą takie święta. A co do meritum, nie mogę napisać, że to opowiadanie jest złe, lecz nie jest też powalające. Fabuła jest sztampowa, a sama forma nie powala. Pozdrawiam!
  • bogumil1 22.12.2019
    Nie wiem jaka była temperatura na Bliskim Wschodzie, gdy urodził się Jezus, ale podejrzewam, że co najmniej plus dziesięć albo wyższa. Jakie to ma znaczenie, czy jest śnieg, czy go nie ma Marku. Przecież nie obchodzimy imienin Królowej Zimy, ale narodzenia Jezusa. Łączenie tego święta z aurą zimową wydaje mi się dosyć infantylne.
  • Anonim 22.12.2019
    Marku, fabuła byłaby sztampowa, gdyby nie smaczki i końcówka. Czyż nie widać zmiany zachowania bohatera po tych tragediach?

    bogumił,
    na święta składa się zarówno "rocznica", jak i pora roku. Więc Bogu, co boskie, a cesarzowi, co cesarskie.

    Pozdrawiam Was.
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 Pomijając już fakt, że Jezus urodził się w kwietniu, to zima ma rzeczywiście wiele tu wspólnego :)
  • Puchacz 22.12.2019
    Na dodatek w 4 roku n.e.
  • bogumil1 22.12.2019
    To chociaż mamy jakiś konsensus, dobrze, że wierzysz, że się w ogóle urodził, to cieszy:)))
  • Puchacz 22.12.2019
    bogumil1 A gdzieś twierdziłem, że się nie urodził?
    Miliony ludzi się urodziły w dziejach z czego kilkanaście tysięcy jest zanotowanych.
  • bogumil1 22.12.2019
    A tekst bardzo dobry Antoni, gratulacje.
  • Anonim 22.12.2019
    Bardzo dobry nie jest, uważam go po prostu za dobry, choć zdaję sobie sprawę, że dla innych może być przeciętny lub kiepski. Coraz częściej pisuję tak, aby tylko nielicznym się podobało, to świadome działanie.
  • bogumil1 22.12.2019
    Antoni Grycuk mnie on bardzo przypadł do gustu, takie lubię, chociaż nigdy nic takie nie napisałem.
  • Puchacz 22.12.2019
    Jak słyszy się przez telefon ból empatii?
    Sapanie? Szloch pracownika socjalnego?
    Rzadko się spotyka podobnie bezsensowy zwrot.
  • Anonim 22.12.2019
    Oj, Puchacz... Wyobraźnia nie boli. A co składa się na odbiór empatii przez telefon?...
    A gdybym sam tak oceniam wiersze, to wszystkie Twoje składają się z nonsensów ;)
    Myśleć, to nie boli!
  • Puchacz 22.12.2019
    Widocznie brak mi wyobraźni, choć jakoś sobie wyobraziłem sapiącego gościa do telefonu.
    A faktycznie ten zwrot jest idiotyczny, ale możesz sobie go bronić, misiu.
    I to nie jest wiersz, więc porównanie jest równie idiotyczne.
  • Anonim 22.12.2019
    Masz rację! Jak ja wcześniej tego nie zauważyłem... Dzięki!
  • Puchacz 22.12.2019
    Antoni Grycuk Za to ja widzę uronię, ale nie mój cyrk, nie moje małpy i nie moje idiotyzmy.
    Empatii telefonicznej życzę.
    Bez odbioru.
  • Anonim 22.12.2019
    Puchacz
    a ja widzę Twoją reakcję dokładnie po moim sformułowaniu, że piszę tylko dla nielicznych, co ewidentnie jest reakcją spowodowaną kompleksem powodującym, że boli Cię, że nie jesteś wystarczająco inteligentny.

    Pozdro!
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Puchacz :-/
    Naprawdę musisz? Nie możesz przemilczeć choć raz?
  • Puchacz 22.12.2019
    Antoni Grycuk Rozszyfrowałeś mnie! :)
    Gunt to empatia telefoniczna pracowników socjalnych :)))
  • Puchacz 22.12.2019
    AlaOlaUla Na tak durne sformułowanie reaguję.
    No i wiadomo, że jestem mało inteligentny, zakompleksiony i nie umiem pisać prozy, to się biednego autora czepiam.
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Puch, taaaa:-/
    Nazwij autora podłogą, żeby mu w pięty poszło?

    Rence mnje opadajom?
  • Anonim 22.12.2019
    Puchacz chyba nie zauważył, ale od dłuższego czasu wchodzi komentować moje teksty i za każdym razem próbuje pokazać, jakie moje pisanie jest bez sensu. Nie umie wybaczać, tego, co mu powiedziałem na innym portalu. Jak to piosenka mówiła: chłop żywemu nie przepuści!
    Puchacz, ja też mam kompleksy i słabe punkty ;) Pozdro!
  • Puchacz 22.12.2019
    Antoni Grycuk Bo jest cienkie i nie pamiętam, kiedy wchodziłem pod twoje.
    I zupełnie nie wiem co mi gdzieś powiedziałeś, ale najwyraźniej mierzysz mnie swoją miarką.
    Nie płakusiaj już, bo napisałeś idiotyzm i bronisz go jak idiota.
  • Anonim 22.12.2019
    Puszczyk napisał niegdyś:
    "Szczególnie kiedy niemota się mota.
    Kombinuj sobie wysiłkowo na innym portalu.
    Tam mnie nie ma."
    Nie zasłaniaj się więc niewiedzą.
    A co do inteligencji, to sądzę, że Twoje IQ jest wyższe niż moje, ale Ty nie masz innych cech bardzo ważnych dla rozumowania. Ja inteligencją nie powalam, ale też nie jestem półgłówkiem, co ciągle próbujesz udowodnić.

    Pozdro!
  • Puchacz 22.12.2019
    Antoni Grycuk Idź już biedaku.
    Pokaż mi, gdzie tak u ciebie głos zabieram intensywnie i przypomnij mi, coś ty gdzieś u mnie napisał.
    Bez sensu to twoje wypieranie.
    Jest gniot i już i nic tego nie zmieni.
    Pozdro.
  • Anonim 22.12.2019
    O!
  • Puchacz 22.12.2019
    Antoni Grycuk Z Bogiem, a bez wskazań.
    Czyli zwyczajnie pieprzysz, aby ratować porażkę.
    Dawno byłoby po temacie, gdyby nie upór w kwestii głupiego zdania i próba nieudolnego doszukiwania się jakiś retorsji.
    Komentator jest zły. Pewnie taką masz metodę na krytykę.
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Antoni Grycuk Oooo! Tobie także Puch dał się we znaki. Mnie przez gamonia zbanowano.
    Ale już chyba nie noszę urazy, za ciężko mi było dźwigać, to wyrzuciłam w pisdu.
    Ale podłogi mu nie wybaczę.
    Nigdy!!!!!!!
  • Puchacz 22.12.2019
    AlaOlaUla Biedny parkiet :)
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Puchacz wal się?
  • Anonim 22.12.2019
    AlaOlaUla Niestety, Puchaczu. Ustąpienie widzisz jako porażkę. Współczuję! Z Bogiem!
  • Puchacz 22.12.2019
    Antoni Grycuk Wyraziłem tylko swoje zdanie.
    Ty wywołałeś z tego powodu małą wojnę.
    To gdzie tak wchodzę bez przerwy do ciebie?
    Gdzie mnie tak oceniałeś i jak? :)
  • Puchacz 22.12.2019
    AlaOlaUla O podłogę?
  • Puchacz 22.12.2019
    Aż mną tarpnęło do głupie sformułowanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania