Taki jestem

Taki jestem jakim ukształtowało mnie doświadczenie. Nie wybierałem drogi takiego człowieka.

Mój obraz malują obce dłonie. Nie potrafię go zamazać.

Żadna droga nie potrafi zmienić kursu. Wiatr pcha tylko w jedną stronę.

 

W mych oczach prawo talionu. To ona mnie tego nauczyła.

Moje serce już dawno umarło. Podsumuję swoje dokonania na koniec dnia.

Liczba wrogów ciągle rośnie. Przyjaciół powoli tracę.

 

Taki jestem. Nie przeproszę ciebie za to.

To nie moja wina, że taki się stałem. Już byłem słaby.

Słabość zabiła moje dawne oblicze. Stoję nad swoim grobem nie czując niczego.

 

Cały czas tęsknię za sobą. Nie potrafię przywrócić sobie życia.

Żałuję tego jaki jestem. Nie chcę takim być, ale to ona mnie takim wykuła.

Litery to jedyne co mnie definiuje. Prawda, której nie potrafię przekazać.

 

Nie podchodź do mnie bo się poparzysz. Przepraszam ciągle, ale tylko siebie.

Na swych barkach niosę błędy przeszłości. Dodawałem odwagi, która stała się tylko prochem.

Moja walka z samym sobą zakończona śmiercią. Odejdź bo nie chcę ranić.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • littlelies 14.11.2015
    Tekst ogólnie fajny, ale nie podoba mi się to, że każde zdanie jakby dotyczy czegoś innego i nie wiadomo czego, a oprócz tego nie do końca mogłam znaleźć przesłanie (czy coś :D ) Zostawiam 4 :)
  • elenawest 15.11.2015
    A mnie się bardzo ten tekst podoba, każda jego linijka :-D zostawiam 5 ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania