Taki wiek

To

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • NataliaO 19.10.2014
    taki wiek? no nie wiem, każdy w jakimś wieku ma problemy ; dla mnie świetnie napisane, czytając czuje się emocje postaci, 5 daje
  • wolfie 19.10.2014
    Super! Twoje opowiadanie przypadło mi do gustu :) Bardzo dobrze opisałas emocje głównej bohaterki.
  • HPL 20.10.2014
    Bardzo fajne. Podoba mi się. Czuć autentyzm. Czy to o Tobie ? Czyżby też taki mini pamiętnik ? Nawet jeśli nie, to wiesz o czym piszesz. 5 :)
  • Nikey 20.10.2014
    Po części to o mnie. Co ja piszę. To jest o mnie. Nie będę kłamać. Jestem jeszcze dzieckiem, nawet jeśli się tak nie czuję, to wiem, jak reagują na mnie inni. W paru miejscach, tak jakby wyśmiewam dzisiejszą młodzież, dodając w nawiasie "wyczuj sarkazm". To raczej jednoczęściowe opowiadanie, ot tak sobie. :) Może, jeśli kiedyś będę miała potrzebę to napiszę więcej o "TRUDNYCH SPRAWACH DZISIEJSZEJ MŁODZIEŻY" XD
  • persse 21.10.2014
    Skąd ja znam ten stan XD Super :)
  • Tynina 01.11.2014
    Błędy, błedami - trudno wymagać od czternastolatki, żeby miała skill'a Pani polonistki.
    Jednak jak widzę coś takiego, myślę sobie "gdy ja miałam 14 lat to oglądałam W.I.T.C.H na Jetix, a nie uważałam się za wyjątkowo cnotliwą, bo nie dawałam się nikomu zmacać" po prostu wtedy to było normalne, że czternastki się nie macały :O Z perspektywy czasu, uważam, że wiek gimnazjalny to najgorszy wiek, jaki dane mi było przeżyć, bo już przestajesz być dzieckiem i po raz pierwszy zaczynasz smakować odpowiedzialności, ale z kolei widząc 14 letnią siebie i obecnych czternastolatków to myślę sobie...kurde to tylko 5 lat różnicy, a zupełnie odmienny system wartości. Dokąd to zmierza?
  • nuboa 10.02.2015
    Teraz to zobaczyłam.... Jesteś moją zaginioną bliźniaczką, czy tylko mi się wydaje?
  • Nikey 10.02.2015
    Ta opcja zaginionej mentalnej bliźniaczki(bo chyba mnie nie przypominasz fizycznie...masz burzę loków na głowie? XD) wydaje mi się być coraz bardziej prawdopodobna ;)
  • nuboa 10.02.2015
    Owszem... mi też się podoba :3 (bardziej przypomina to szopę i jedno wielkie niewiadomocotojest!) zawsze istnieje opcja: bliźniaki dwujajowe...
  • Nikey 10.02.2015
    Mi zawsze mówią, że wyglądam jak Chopin po nieudanym koncercie, albo jak owca xD
  • nuboa 10.02.2015
    Chopin to inna sprawa... Ale owca? Owce są super!
  • Sileth 10.02.2015
    Ciekawy temat poruszyłaś. Ładnie napisane :3 Niekiedy można było odnieść wrażenie, że piszesz tak prawdziwie jakby z własnych doświadczeń, ale to tylko dodało charakteru ^.^ Daje 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania