Tamta miłość - Rozdział 20

T

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Bajkopisarz 05.06.2020
    "ale byłby pieprzonym egoistom"
    egoistą

    Tami wie od tygodnia, że jest w ciąży, ale mimo to nie zmienia trybu życia i nadal apatycznie się głodzi, szkodząc sobie i dziecku. I to mając jeszcze świeżo przerobioną traumę poronienia... Nie ogarniam...
  • TheRebelliousOne 05.06.2020
    Z reguły młodzi ludzie nie należą do najmądrzejszych, nawet ci, którzy ledwie co przestali być nastolatkami. Wiem z doświadczenia :P Jeśli oczekujesz od młodych ludzi logicznego zachowania, to chyba zwariowałeś...

    Pozdrawiam ciepło :)
  • weatherwax83 05.06.2020
    Coż ja zachowań wielu ludzi nie ograniam, a o bohaterach wielu książek nie mówiąc. I chyba jakby wszystko było logiczne to nie byłoby o czym pisac. Tamara nie zagładza się na śmierc wiec nie popadajmy w przesade, a to pierwszy miesiac ciązy, uwierz mi nie każda kobieta ma na początku ciązy wilczy apetyt, wręcz przeciwnie...
  • Bajkopisarz 05.06.2020
    weatherwax83 - gdyby to była jej pierwsza ciąża to bym nawet nie zwrócił na to uwagi, bo reakcje i podejście mogą być i są przeróżne. Natomiast tu jest druga ciąża, przy czym pierwsza została stracona, co Tami okupiła straszną depresją i traumą. Nie ogarniam tego, że w momencie, kiedy dowiaduje się o ponownej ciąży nie próbuje zmienić swego zachowania, dalej działa jakby tego nie było.
    Ale podkreślę - to ja nie ogarniam. Być może inni potrafią, zwłaszcza kobiety mające przywilej bycia w ciąży, czego ja nie doświadczę.
  • TheRebelliousOne 05.06.2020
    I już jakiś hejter dał jedynkę... Całkowicie niesłusznie, bo rozdział ciekawy. Owszem, zachowanie Tamary może wydawać się dziwne, ale jak wziąć pod uwagę to, co napisałaś w komentarzu, nie ma się o co czepiać w tej kwestii. Błędów nie ma, akcja nie przynudza... Daję 5.

    Pozdrawiam ciepło :)
  • weatherwax83 09.06.2020
    życie ;) dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania