Tamta miłość - Rozdział 4

T

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • weatherwax83 16.04.2020
    Przyspieszam nieco z publikacja rozdziałów, mam nadzieje ze was nie zanudze ;)
  • Kamiś 16.04.2020
    Myślę, że lepiej byłoby poczekać nieco z publikacją kolejnych rozdziałów. Chodzi o to, aby utrzymać czytelników w niepewności. Zwłaszcza tych, którzy nie mogą się doczekać, co będzie dalej :)
  • weatherwax83 16.04.2020
    bywają tacy ci się nie mogą doczekać ;) na pewno nie wrzuce wszyskich na raz ;) dzięki za rade :)
  • TheRebelliousOne 16.04.2020
    Kamiś w sumie ma trochę racji. Czasami warto jest odczekać trochę czasu przed publikacją kolejnych rozdziałów, sprawdzić czy odpowiadają Twoim wymaganiom i dopiero później dzielić się z innymi. W końcu nikt Cię nie pogania :D Sam rozdział dobry i ciekawy. Tamara po raz kolejny pokazuje, że wciąż ma jakieś nieliczne motylki w brzuchu na myśl o Richardzie, choć chyba za wszelką cenę stara się tego wszystkiego wyprzeć. No ciekawie, ciekawie...

    Pozdrawiam :)
  • Bajkopisarz 16.04.2020
    „Na szczęście to miasto przywołało”
    Hmm… Na szczęście czy na nieszczęście? Bo Tamara się żali, że ciężko jej było zapomnieć, a tu w rodzinnym mieście wspomnienia wracają z całą mocą. Może ani tak ani tak, więc to „Na szczęście” jakoś zastąpić, ominąć?
    „wycieczek na Richarda motorze”
    Na motorze Richarda

    Trochę mniej zbędnych zaimków tym razem, ale i tak gdzieniegdzie za dużo.
    Tak to jest, że im bardziej nie chcesz kogoś spotkać, tym większa szansa na niego wpaść. Ale jak już się kogoś poszukuje, choćby przyjaciela z dzieciństwa, to kontaktu nie ma i za nic znaleźć się nie można. Czego to dowodzi? Przyciągania się przeciwieństw, oczywiście ?
  • TheRebelliousOne 16.04.2020
    Zwłaszcza, jeśli mieszkasz w typowym, małym miasteczku w Ameryce... :D W tym wypadku takie wydarzenie nie wydaje się niecodzienne. ;)
  • weatherwax83 16.04.2020
    Na szczęscie bo głównie dobre

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania