Tango Tour.

Moim ulubionym czasopismem jest, Tango Tour''. - Słoneczne wakacje.

Czytam go bardzo często i przeglądam różne kolorowe ilustracje, zastanawiając, się jak można spędzić wakacje w tak pięknym kolorowym malowniczym świecie. Gazetka ta turystyczna zmusza mnie do częstego czytania, ponieważ ma tam tak wspaniałe widoki różnych państw, jak; piękne krajobrazy, otoczone górami jeziorami lub morzem, piękne wyspy, skały, wodospady, wspaniałe drzewa z palami, ciekawa roślinność, zwierzęta, cudowne zabudowania wraz z hotelami, które otoczone są tarasami, fontannami, i w koło baseny. Czytając, to czasopismo można, się z niego wiele nauczyć, i dowiedzieć jak za granicą jest wszędzie ciekawie i cudownie. Czasopismo to bardzo mnie wciąga, ale nie narzekam, ponieważ wiadomości te przydadzą mi się w przyszłości. Mam nadzieję, że zobaczę te państwa, o jakich marzę, widząc to wszystko, co opisałam. Poczuję wtedy smak innego morza, innego klimatu. Nigdy nie przestanę czytać tej gazetki, bo jest bardzo ciekawa.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Sisi26 13.04.2019
    Bardzo dziękuję wszystkim co doceniają moje prace.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania