-

-

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Margerita 18.07.2017
    Co się komuś nie podoba w tym wierszu że dostałam aż dwie jedynki no słucham
  • Nuncjusz 18.07.2017
    W tym wierszu są rasistowskie treści, poza tym, pornografia jest zakazana prawnie
  • Margerita 18.07.2017
    Nuncjusz
    Jaka pornografia gdzie ty ją widzisz?
  • Freya 18.07.2017
    Myślę... że "zimny Lech" - mógł się nie spodobać czytelnikom. :)
  • Margerita 18.07.2017
    możliwe ale rym mi pasował
  • Może chodzi o "...przystojnego Czecha" ? Niektórzy nie lubią Czechów. Ja lubie Czeszki :)
  • Margerita 18.07.2017
    a ogólnie ja Ci się podoba wiersz
  • Margerita szczerze szału nie ma. Jest słaby. Ale ja wole albo powiedzieć to prosto w oczy albo po prostu nie oceniam. Powiem Ci tak ja też pisze czasem słabe, bardzo slabe nawet wiersze. Są powody, że coś tam do nich czuje.
    Tu nie pokazałaś ani uczuć, ani jakiejś specjalnej literatury. Wiersze pisze sie po coś (moje zdanie), albo pokazania przeżyć, albo dla śmiechu, albo pokazania uczuć.... tu jest taki wierszyk "disco polo" . Margerita mimo najlepszych chęci to nie jest dobry wiersz, nawet jak na moją bardzo nieprofesjonalna i liberalną ocenę. Mimo mojego zdania, nie uważam za przyzwoite lądowanie cichaczem jedynek. Tak autor nie ma szans zwrócić uwagi na swoje błędy. Ale inni jak widać myślą inaczej. Moim zdaniem nie powinnaś obrażać sie na krytykę, przynajmniej tak długo jsk krytykujący robi to w normalny sposób. Kolejny raz życzę Ci Margerita powodzeni:)
  • Margerita 18.07.2017
    Maurycy Lesniewski
    Lubię disco polo pewnie dlatego taki mi wyszedł ale dziękuję za odpowiedź
  • Irytolog 18.07.2017
    Maurycy, pokazała tu dwie rzeczy: że nie potrafi pisać oraz że lubi disco polo. Ktoś o takiej wrażliwości nie będzie pisał dobrze.
    Ja tu widzę po prostu coming out - wyjście z szafy ;)
  • Irytolog cholera no ja zawsze próbuje nie tracić nadziei, no niestety, tu moja nadzieja czuje się coraz gorzej...
  • Irytolog 19.07.2017
    Maurycy Lesniewski, doceniam Twoją wiarę w ludzi, bo widzieć co robią i wciąż liczyć na poprawę, to wymaga dużo siły... Z treści opowijskich wnioskuję, że Margerita jest przypadkiem straconym :) Ale jak miło będzie znaleźć tekst, który odbiega od standardu tego portalu. To jeden z powodów mojej obecności tu. Niestety powyższy tekst nie przywrócił mi wiary w ludzkość ;)
  • Pan Buczybór 18.07.2017
    Czesi to twarde chopy. Gadają śmiesznie, więc nudzić się nie będziesz. A Ustka piękne miasto. Zwiedzałbym...
  • Margerita 18.07.2017
    To prawda Ustka jest bardzo ładna dla tego od lat do niej jeżdżę
  • Pasja 19.07.2017
    No Mar chętnie sama bym zobaczyła ten taniec na molo. A Lecha zimnego nie pij, bo czeka później cię anginka w Ustce. Pozdrawiam i pogody życzę. 5
  • Margerita 19.07.2017
    dzięki z Ustki już wróciłam ale pogody przez całe dwa tygodnie nie było tylko trochę pod koniec było słońca a tak deszcz i deszcz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania