***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 09.07.2016
    Zrezygnowałabym w ostatnim wersie ze słowa ,,Twoją'', bo ,,wykopał Ci,, to wiadomo komu,a byłoby rytmiczniej. Wielkich liter raczej nie używamy pisząc Ci, Tobie. Całość niesie ciekawy przekaz i za to 5 :)
  • Jest późno w nocy, więc może nikt nie zauważy jak to zmienie ^^
    A co do tych wielkich liter przy "Ci" i "Tobie" po prostu czasami wiersze są kierowane do kogoś i taka forma grzecznosciowa mi zostaję, ale postaram się to zmienić :) dziękuję!
  • KarolaKorman 09.07.2016
    Czyli jesteś grzecznym chłopcem, a ja Ci tutaj prawię :)
  • Czasami i duży chłopiec potrzebuje wsparcia :D
  • Billie 09.07.2016
    Podoba mi się ten wiersz. Zastanawia mnie jedynie, dlaczego Zrozumiesz jest z dużej litery. Całość brzmi trochę jak tłamszenie drugiej osoby, przez te wszystkie pytania i oskarżenia. Zostawiam 5 :)
  • Rasia 10.07.2016
    "mi.." - jeszcze jedna kropka
    "Człowieka który próbował dotrzeć na salony" - przecinek po "człowieka"
    "Szybko Zrozumiesz że Twój pomysł szalony" - po "zrozumiesz" i troszkę nie wiem, po co ta duża litera :)
    Troszkę brakowało mi tutaj konkretów, dokładniejszego nakreślenia sytuacji i wyostrzenia, czemu akurat te, a nie inne wyrazy są z wielkich liter, bo czasem miałam wrażenie, że to przypadek. Sam tekst już na pewno lepszy od poprzedniego, więc gratuluję postępów :) Na zachętę dzisiaj 4,5 czyli 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania