Technologia

Nazywam się Verktrum i odtajnienie tych akt będzie moją ostatnią decyzją jako dyrektora laboratorium biochemicznych. Słuchajcie uważnie. Musicie znać prawdę.

Obcych których nazywamy "Mroczni Templariusze", byli tu od milionów lat.

Odkryliśmy ich podczas ekspedycji tunguskiej i przejęliśmy ich technologie. Dzięki zawłaszczonej wiedzy stworzyliśmy te firmę. Stworzyliśmy grupę Raptor i wysłaliśmy ją na lingshan, żeby przetestować eksperymentalny egzoszkielet bojowy: nanoskafader. Dowódca oddziału, John, był lepiej poinformowany. ale nawet jemu nie powiedzieliśmy wszystkiego. Nanoskafader powstał z materiałów obcych. Nie mieliśmy pijęcia, że to obudzi uśpionych Mrocznych templariuszy. Ale przetrwaliśmy tyle, że nie pokonaliśmy obcych do końca. Dostosowali się do naszego świata i znów zaatakowali. John walczył z nimi w Nowym Yorku, a jego nanoskafader przeistoczył się w niezwykle potężną broń, Przez wpływ obcych bardzo upodobnił się do Mrocznych templariuszy, więc zastąpił zmutowane ciało...

...a potem obrócił Mrocznych templariuszy przeciwko nim i rozniosł ich siły na strzępy.

Mroczni templariuszy są pokonani, ale ich technologia wciąż jest zagrożeniem. Proszę tylko o jedno: Znajdzie John'a . Jest groźny nie jest już człowiekiem. Ale może powstrzymać Mrocznych templariuszy.

Musicie znaleźć John'a. I módlcie się, żeby jeszcze raz stanął do walki za nas. ostatni już raz.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Florian Konrad 05.03.2019
    siakieś takie dziecinnawe
  • Basileus 06.03.2019
    Za dużo autor się naoglądał/nagrał w (kolejność losowa): Transformers, Crysis, Assassin's Creed, Warhammer itp. W sumie takie połączenie nie musiałoby być złe, gdyby fabuła nie ograniczała się do nastu linijek mało ciekawego tekstu. Kiszka jednym słowem.
  • Agnieszka Gu 06.03.2019
    Witam,
    To wygląda jak próba streszczenia jakieś opowieści.
    Byłoby ciekawiej, gdyby to jednak rozwinąć, uszczegolowić, bo pomysł sam w sobie nie jest zły.
    Pozdrawiam
  • Tomek Bordo 18.07.2019
    On to wziął z Crysisa 3 tylko imiona i nazwy pozamieniał.
  • Canulas 06.03.2019
    Lubię koncept, jest rokujący, ale zapis nie. Zapis nie rokuje.

    "Obcych których nazywamy "Mroczni Templariusze", byli tu od milionów lat." - tu w ogóle kosmos. Tylko nie ten elektryzujący i mroczny, tylko ten... nieelektryzujący i mroku pozbawiony. W sensie, grubo pomieszane.

    "Odkryliśmy ich podczas ekspedycji tunguskiej i przejęliśmy ich technologie." - 2x ich na krótkim odcinku tekstu wpada w uchoniczym słynna reklama Media Markt. Może: Templariuszy/istoty/kosmitów odkryliśmy podczas ekspedycji tunguskiej i przejęliśmy ich technologie.
    No nie wiem, tak pod rozwagę daję.
    Tekst krótki.
    Ale naprawdę na tym pomyśle można budować.
    Pozdrox
  • sensol 06.03.2019
    gniot
  • Mia123a 06.03.2019
    Ach chyba powinniśmy zostać przyjaciółmi! Łączy nas dysleksja ortograficzna. A tak na serio. Kilka błędów typu spacja przed kropka, w jednym zdaniu ten sam wyraz, itp.
    Oczywiście błędy skutecznie utrudniają skupienie się na samej treści. Ale kiedy to ogarniesz będzie fajno. Pozatym treść fajna, to coś innego, ale jednak w mojej opinii zdecydowanie za krótkie.
  • swen norwald 20.03.2019
    Mi się podoba. Nie styl - bo trzeba nad nim popracować; nie utwór jako całość - bo odbieram go jako streszczenie większej powieści. Podoba mi się kreatywność i wyobraźnia piszącego. To nie jest wcale dziecinne pisanie. Tak wyglądają współczesne scenariusze wysokobudżetowych filmów amerykańskich. Życzę wytrwałości w pisaniu i zwracam uwagę na pracę nad poprawnym pisaniem - bez tego ani rusz.
  • Tomek Bordo 18.07.2019
    Tyle że to zostało skopiowane z *W poprzednich grach Crysis* z Crysisa 3. Tylko imiona i nazwy zostały pozamieniane.
  • Canulas 18.07.2019
    Tomek Bordo, no proszę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania