mnu76

kuk76

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • EmilyTodd 01.08.2015
    Poruszyłeś interesujący i refleksyjny temat, warto zastanowić się nad ludźmi, którzy nie mają tyle szczęścia w życiu lub sami dążą do takiego stanu. Co do moich uwag, warto byłoby rozpakować emocje ze zdań takich, jak "ogarniał mnie smutek", "cierpiałem", będzie bardziej chwytać za serce ;) Pod względem estetycznym wszystko jest w porządku, nie ma błędów ortograficznych, interpunkcyjnych też nie zauważyłam. Zostawiam ocenę 5 :)
  • Jan Potfforny 01.08.2015
    Do EmilyTodd
    "Co do moich uwag, warto byłoby rozpakować emocje ze zdań takich, jak "ogarniał mnie smutek", "cierpiałem", będzie bardziej chwytać za serce".
    Może mi pomożesz? Podaj choć jeden przykład, bo nie bardzo rozumie. Może znajdziesz czas na to?
  • NIka 01.08.2015
    Porzuciła mnie żona, bo nie spełniałem jej materialnych oczekiwań i inne sprawy nie grały dla żadnej roli. ---> coś tu chyba jest nie tak :p
    Reszta faktycznie składnia do refleksji ... zostawiam 5 ! :)
  • EmilyTodd 01.08.2015
    Nie wiem, czy dokładnie potrafiłabym przekazać, o co mi chodzi. Jeśli wpiszesz w internet hasło "pokazuj, nie opisuj" wyjdzie ci wiele artykułów o tym (polecam blog poradnikpisania, jest naprawdę genialny). Chodzi mi o to, że przez słowo "cierpiałem" czytelnik będzie wiedział, o co chodzi, ale nie odczuje tego wewnętrznie. Przy pisaniu można sobie zadać pytanie "Przez jaką sytuację mogę pokazać, że cierpiał? ". To tylko mała rada i zastosujesz ją, jeśli będziesz chciał. Osobiście preferuję takie zdania :)
  • Jan Potfforny 01.08.2015
    Do EmilyTodd

    Dziękuje! Skorzystam z uwagi.
    Pozdrawiam
    JP
  • Jan Potfforny 01.08.2015
    Do NIka
    To zdanie: " Porzuciła mnie żona, bo nie spełniałem jej materialnych oczekiwań i inne sprawy nie grały dla żadnej roli."
    zamieniam na: "Jak straciłem pracę to porzuciła mnie żona, bo stwierdziła, że nie ma ze mną żadnej przyszłości".
    Dziękuję za uwagę!
  • Jan Potfforny 01.08.2015
    Do NIka

    Jeszcze raz, bo poprawiłem ("jak" na "gdy") !

    To zdanie: " Porzuciła mnie żona, bo nie spełniałem jej materialnych oczekiwań i inne sprawy nie grały dla żadnej roli."
    zamieniam na: " Gdy straciłem pracę to porzuciła mnie żona, bo stwierdziła, że nie ma ze mną żadnej przyszłości".
    Dziękuję za uwagę!
  • Ronja 02.08.2015
    Ludzie bezdomni mają całkiem szerokie pole możliwości poprawy własnego bytu. Po prostu niektórym ciężko zrozumieć, że aby brać trzeba też dać coś od siebie ;). Nie mówię oczywiście, że bohater opowiadania taki był. Po prostu naszła mnie taka refleksja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania