nic

Nic

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (66)

  • Anonim 26.08.2015
    "Zamykam oczy i po chwili je otwieram. Przede mną widzę odstającą od ściany klamkę. Szybko biegnę w stronę drzwi. Zamykam oczy i łapię za klamkę. Drzwi były otwarte." - cholernie dziwna składnia, trochę masło-maślana i z powtórzeniami.

    Opowiadanie mi się nie spodobało. Wszystko stało się za szybko, nie było żadnego wstępu, żadnej identyfikacji z miejscem akcji i bohaterem. Mam też nieodparte wrażenie, że masz problem z przecinkami, bo zauważyłem ledwie dwa samotne przecineczki... na 196 słów... Jest też parę oczywistych ortów np. "niewiem".

    W piątym akapicie jest za dużo zdań pojedynczych. Krótkie zdania zwykle dynamizują akcję, ale w story, które jest tak krótkie i "szybkie", taki zabieg tylko niepotrzebnie potęguję wrażenie, że akcja zapiernicza na łeb na szyję. Fabularnie też mnie uwiodło, abstrahując już od formy. Niestety, ale muszę zostawić 2.
  • Wąs 26.08.2015
    Jared... Czyta się Prolog
  • Anonim 26.08.2015
    Prolog - wstęp do opowiadania, gdzie akcja toczy się w środku, na początku lub końcu historii. A to, wymówka typu "to jest prolog" nie zwalnia Cię z niczego.
  • Ronaldinho 26.08.2015
    Oplułem się ze śmiechu xD Ktoś tu chyba próbował się mądrować, ale miał spieńcie w móżdżku i nie wyszło :D
    Wąsik napisał "czyta się prolog" a nie "to jest prolog" - to nie była wymówika, tylko Jarek powiedział, że nie było wstępu, a Wąs napomknął, że Jared ominął prolog, przez co może się czuć "zagubiony w akcji" :D

    A teraz co do opowiadania - bo zostawianie komentarzy pod jakimś opkiem, nie czytając go nawet (Lub zostawianie komentarzy, które mają się nijak do tekstu autora) jest BEZSENSU! Przecież powinno komentować się opowiadania, a nie komentarze innych! Precz ze spamem i offtopem!

    Jak dla mnie nawet ciekawe, nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że główny bohater jest w szpitalu psychiatrycznym (przyznam, że też ominąłem prolog, więc jestem trochę wrzucony w środek akcji - zwykle nie czytam prologów, ale tym razem zrobię wyjątek). Trochę Ci się chyba pokićkało z przecinkami, ja nie jestem mistrzem interpunkcji, więc skoro JA zauważam takie błędy, to wiedz, że było sporo potknięć!
    Nie jestem przeciwnikiem prostych zdań - wolę proste, a poprawnie zbudowanie, niż długie i źle posklejane. Zostawiam trójeczkę - nie wiem, czy to dobrze, czy źle...ale! Postawię sobie!
  • Anonim 26.08.2015
    Ktoś u mnie zaczepia, widzę.
  • Slugalegionu 26.08.2015
    Mama łapie mnie za ramię.

    -Nie denerwuj się Den... Jeszcze długa droga przed nami. - mówi mama. - Powtórzenie słowa "mama".

    Długość zdań jest o wiele za krótka. Właściwie niemal każde z nich możnaby połączyć z siąsiadem, a wtedy byłoby o wiele lepiej.
  • Anonim 26.08.2015
    Uważaj Sakal, bo zaraz Roni jebnie mądrą mądrością.
  • Wąs 27.08.2015
    Kucą się xD
  • Anonim 27.08.2015
    Pjona, pjona. Ja też jestem wybrańcem świata The Other World. Pjona pjona. Jestem z tego tekstu baaardzo, baaardzo kontenta. Szczególnie uwiodły mnie takie zaskakujące stwierdzenia jak: ''Łapię powietrze i je wypuszczam.''

    Majstersztyk, majstersztyk.

    Podobało mi się też: ''Niewiem, ja nic niewiem.'' Ja też nic nie wiem. Sorry, niewiem, ja nic niewiem.

    Ale to: Pokój ma białe ściany. Podchodzę i dotykam dokładnie każdej z nich. Nic tam nie ma. Pustka, po prostu pustka. Opieram się o jedną z nich. Cierpię z powodu bólu. Zamykam oczy i po chwili je otwieram.

    Tooo, z tego jestem kontenta, to jakby o mnie, hohoho. Pjona, pjona. Pusta, po prostu pustka.

    No pjona, po prostu pjona. Jesteś wybrańcem, wybrańcem świata The Other World. Chociaż tu troche jestem niekontenta tak, że aż muszę to cicho zasygnalizować, bo jak se to przetłumaczysz, to będzie: Jesteś wybrańcem, wybrańcem świata innego świata.

    Ale eeee tam. Pjona, po prostu pjona.
  • Anonim 27.08.2015
    Slugalegionu, ciekawam, dlaczegóż pouczasz innych, czyniąc elementarrrrrne błędy w swoich pouczeniach? Z tego nie można być kontentym. To jest o kant dupy rozbił, z tego można być tylko niekontent. Gdybyś, popełniając sobie dalej elementarne błędy, pouczał/a, ale w tych pouczeniach nie następowały by jakieś rażące figle, to można by na upartego powiedzieć: nnno, jestem kontent. A tak, to można być tylko niekontent. :(
  • Wąs 27.08.2015
    Wiem co wychodzi xD epicko po mnie pojechałeś? Tak na być i koniec. Jak będziesz dalej czytać to za kumasz Pjone Pjona Pjone Pjona
  • Anonim 27.08.2015
    Jesteś wybrańcem, wybrańcem świata innego świata. Tak ma być i koniec. Pjona : ****************
  • Wąs 27.08.2015
    Pjona! Dowiesz się w "next chapter"
  • Senezaki 27.08.2015
    No ja dam 4. Takie trochę krótkie, bez dialogu... Ale czekam na następne rozdziały.
  • Anonim 27.08.2015
    Wprost nie mogę się doczekać. Słuchaj, jak pojawi się mój nowy tekst, a mam nadzieję, że niebawem - błagam pokornie być się tam zjawił i odniósł. Potrzebuję cię tam. Za next chapter też będzie pjona. I pjona, przybijam ;* XD
  • Anonim 27.08.2015
    *Cię, Cię
  • Wąs 27.08.2015
    Pjona xD
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Do Niemampojęcia: Spójż, kiedy ja to dawałem i pomyśl sobie czy miałem dość sił, aby sprawdzać mój kom: )
  • Wąs 27.08.2015
    Pozdro xD ja wtedy byłem na SkyWayu w Toruniu xD
  • Anonim 27.08.2015
    Widzę, że teraz też nie miałeś dość sił by napisać spójrz przez er zet i postawić przecinek przed czy. Niestety, można być z Ciebie tylko bardzo niekontentym.

    Poza tym, nie rozumiem. Dlaczegóż miałabym spojrzeć na to, kiedy Ty to dodawałeś i zastanawiać się, czy miałeś dość sił by sprawdzić swój kom?

    Jeśli nie masz dość sił, to powinieneś być być bezsilny w ciszy. Wtedy można by być z Ciebie kontent. A tak: niekontent.
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Ojtam: ) Ty też strzeliłeś gafę z powtórzeniem "być": )
  • Slugalegionu 27.08.2015
    A bezsilności nielubię, dlatego błędy wytykam :p Niech żyje hipokryzja!
  • Wąs 27.08.2015
    OMG!
  • Slugalegionu 27.08.2015
    OMG jest objęte prawami autorskimi przez Ichigo: ) Polecam OMB: )
  • Wąs 27.08.2015
    OMGG
  • Anonim 27.08.2015
    Masz rację. Po takiej gafie mogę tylko stulić mordę, zamilknąć. Jestem z siebie tak niekontent i tak mi wstyd, jak nigdy.

    Co prawda jest to gafa wynikająca ze zwykłej nieuwagi, nie z żałosnej niewiedzy.... ale nie. Nie mogę się tłumaczyć. Możesz być z siebie kontent, wytknąłeś mi rażący błąd.
  • Wąs 27.08.2015
    NMNL
  • Wąs 27.08.2015
    Niemampojęcia STOP! Bo nie pójdę do kontenera czy tam tego twojego kontentu
  • Anonim 27.08.2015
    I wychodzi, że jesteś nie tylko bezsilny ale i śmieszny przy tym. Można być z Ciebie jedynie niekontent. Ale, bo zaczynam mieć wątpliwości, może Ty mnie przechytrzyłeś, i robisz to specjalnie? Bo z tym nielubię... to już mi jest podejrzane. Gdyby się okazało, żeś to ukartował....ojojoj, byłabym z siebie niekontenta.
  • Anonim 27.08.2015
    OKEJ. JUŻ. MILCZĘ.
  • Wąs 27.08.2015
    Ty niekontent nie lubię piszemy oddzielnie xD
  • Wąs 27.08.2015
    Ty, niekontent xD
  • Anonim 27.08.2015
    Tak, misiaczku. Wiem. SługaLegionu nie wie. Przeczytaj jeszcze raz całą dyskusję, przeanalizuj. Zrozumiesz w Next Chapter życia. I szykuj się, bo niedługo do konteneru. I pjona, przybijam : ***
  • Wąs 27.08.2015
    A jo, Wojtek!!! Popraw się xD
  • Anonim 27.08.2015
    Ja muszę Wam podziękować. Ja się nigdy w życiu nie bawiłam tak pysznie przy komputerze, jak tutaj z Wami. Internet nigdy nie był dla mnie tak fascynujący.

    Ja Wam jestem wdzięczna dozgonnie. Czuję się jak wyższa forma istnienia.
  • Wąs 27.08.2015
    Ty jesteś kobietą!
  • Anonim 27.08.2015
    I widzisz, jak pięknie Ci poszło, po mojej małej podpowiedzi, że płeć można określić po rzuceniu okiem na czasowniki? A widzisz. Jak chcesz, to potrafisz. Jestem z Ciebie kontent na maxika. Wielcem kontenta.
  • Wąs 27.08.2015
    Przestań z tymi kontenerami, nawet nie wiem co to znaczy!
  • Anonim 27.08.2015
    No właśnie. Dlatego mam ooooogromną nadzieję, że już niebawem pojawi się mój tekst, który wszystko Ci wyjaśni.
  • Ja do treści? Wszystko szybko się dzieje, zdania są trochę przykrótkie, ale to pokazuje zamęt w głowie bohatera. Szkoda, że niewiele o nim wiemy :(
    Ode mnie 4, bo opowieść wydaje się ciekawa :)
  • Musicie się kłócić?
  • Wąs 27.08.2015
    Dianentowa, czytałaś Więźnia labiryntu?
  • Anonim 27.08.2015
    W rzeczy samej, nie ma to większego sensu.
  • Wąs 27.08.2015
    Kłótnia?
  • Nie czytałam, ale zaraz przeczytam. No, wygląda to z boku jak kłótnia i to spora.
  • Ale może się mylę.
  • Wąs 27.08.2015
    To powiem Ci że tam nie wiadomo o głównym bohaterze praktycznie nic
  • Albo może nie zaraz.
  • Mówię tylko, że szkoda i chciałabym go lepiej poznać :)
  • Anonim 27.08.2015
    Jesteście tak idealnym przykładem na nieporozumienie, że... Wąs, Ty pytasz mnie, czy uważam, że kłótnia nie ma większego sensu, czy też, że uważam ''Więźnia Labiryntu'' za pozbawionego sensu. Prawda? Diamentowa Róża sądzi, że Wąs nie uważa naszej wymiany zdań za kłótnię, i zaczyna się tłumaczyć. Wąs ma to w dupie, nawiązuje do ''Więźnia Labiryntu'', mówiąc, że tam o głównym bohaterze nie wiadomo nic. Diamentowa Róża sądzi, że chodzi o bohatera opowiadania Wąsa, i znowu się tłumaczy, że chciałaby go tylko lepiej poznać.
    ____________________
    Taka jest moja interpretacja. Sądzę, że właściwa. To tak, żebyście mogli się w sobie połapać, Najmilsi : *
  • Wąs 27.08.2015
    Jesteś dziwna
  • Anonim 27.08.2015
    Niemampojęcia - jestem Twoim fanem :)
  • Wąs 27.08.2015
    A MNNL :(
  • Anonim 27.08.2015
    Filip, dzięki. Ale uważaj: jestem dziwna. Wąs, ale odpowiedz. Czy to mnie zapytałeś o kłótnię i ''Więźnia Labiryntu''? No, odpowiedz : )
  • Vonshiak 27.08.2015
    kłotnia? chodziło mi o to co pisałaś że nie ma coś większego sensu, i więzień... czy ty jesteś Diamentowa?
  • Wąs 27.08.2015
    nie to konto xD
  • Anonim 27.08.2015
    Coś nie ma większego sensu. I ja, więzień tego padołu łez. Niestety, niediamentowa. Kryształowa na chwilę obecną, takim kryształem, o którym jeszcze nie wiesz nic.
  • Wąs 27.08.2015
    Nie ogarniam cię
  • Anonim 27.08.2015
    Boję się, że już nigdy nie uświadczę tej przyjemności odbycia konwersacji z kimś, kto znacznie przewyższa mnie intelektualnie. To nowy strach. To ty go we mnie wzbudziłeś :( Jestem drżąco niekontent.
  • Anonim 27.08.2015
    Niemampojecia jest z innego całkiem strumienia świadomości
  • Wąs 27.08.2015
    Boje się jej, ona jest dziwna, RATUNKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JEST NA MNIE ZA MONDRA!
  • Anonim 27.08.2015
    Wąs zacznij czytać klasyków :)
  • Anonim 27.08.2015
    Filip, nie przesadzajmy. Rozczarowałbyś się, ja jestem z bardzo zjebanego strumienia świadomości.

    Nie bój się, kochanie moje. Już niedługo dodadzą mój nowy tekst o byciu kontent. Czuję to przez skórę. To wiele Ci wyjaśni. To znacznie ułatwi nasze przyszłe pogawędki.
  • Wąs 27.08.2015
    Nie, klasyki też nie boje
  • Anonim 27.08.2015
    JEEEEEEST! Panowie, jest! Tekst o byciu kontent.
  • Anonim 27.08.2015
    Wąs, zapraszam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania