___________________________________

tekst usunięty

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ekler 16.08.2014
    Ktoś się domyśla o czym to będzie ?
  • Ant 17.08.2014
    może będzie to równoległa historia do tej z opowiadania Małe Miasto autorki Monia999 ? miejscem akcji również jest szkoła i małe miasteczko, tylko tutaj zwane Małym Miasteczkiem :)
  • Ekler 17.08.2014
    Te ostatnie zdanie sugeruje, że to będzie jakieś romansidło ale nie widzę żadnego przystojniaka, w którym mogłaby się zakochać bohaterka...a może dwie bohaterki?
    Ps. Dlaczego wszyscy faceci z romansów są kreowani na przystojniaków? Brzydale nie zasługują na pisanie o nich historii ?!
  • Ant 17.08.2014
    no właśnie! my, zwykli faceci, domagamy się uwzględnienia nas w waszych historiach! ;)
  • Tynina 17.08.2014
    Oh już tak sobie nie ujmujcie !
  • Mówimy tylko prawdę Tynina. Co romans to pojawia się jakiś super przystojny chłopak w którym zakochuje się bohaterka. Kobiety mam do was apel: Wyrośnijcie w końcu z tych marzeń o pięknym księciu na białym koniu bo taki typ nie istnieje! Nie istniał i nigdy nie będzie istniał! Na wieki wieków kurna AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tynina 17.08.2014
    Oh przecież każdy z was panowie jest księciem na białym koniu tylko każdy dla innej księżniczki ^_^
  • Ale nie każdy jest piękny i bogaty (z naciskiem na piękny) a w waszych romansach niemal zawsze chłopak jest piękny i w ogóle idealny.
  • Tynina 17.08.2014
    Jacuś, ale czy przeczytałeś moje opowiadanie - jakiekolwiek :D?
  • Zacząłem czytać Stracone Ołtarze na razie przeczytałem do trzeciego rozdziału. I mówię ogólnie o romansach a nie tych konkretnych.
  • Ekler 17.08.2014
    Popieram wszystkie dyskusje ale faktycznie czytajmy też opowiadanie a nie same komentarze ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania