To dla mojej przyjaciółki

Czas człowieka ucieka szybko jak rzeka, wiec walcz o każdą z chwil, żeby była jak najlepsza. Pamiętaj, że w tym świecie jest dużo ludzi, którzy chcą cię skrzywdzić, a to tylko dlatego, że czegoś ci zazdroszczą, ale Ty dziewczyno nie podawaj, się walcz o to życie, bo jest najważniejsze. Możesz, wszystko tylko od Ciebie zależy, wszystko jak to rozwiążesz i co wybierzesz. Żyletka? Nie rob tego!! To nic nie da, wybierz życie, bo może być kiedyś cudowne...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • KarolaKorman 05.10.2015
    W tym krótkim tekście jest tyle błędów, że naprawdę można się pociąć. Z rozpaczy :(
  • Numizmat 05.10.2015
    Chyba do poprawki. Tematyka głęboka i poważna, ale te błędy...
  • KarolaKorman 05.10.2015
    ,,Czas człowieka ucieka szybko jak rzeka, wiec walcz o każdą z chwil żeby była jak najlepsza.Pamiętaj że w tym świecie jest dużo ludzi którzy chcą cię skrzywdzić a to tylko dlatego ze czegoś ci zazdroszczą ale Ty dziewczyno nie podawaj się walcz o to życie bo jest najważniejsze. Możesz wszystko tylko od Ciebie zależy wszystko jak to rozwiążesz i co wybierzesz. Żyletka? Nie rob tego!! to nic nie da, wybierz życie bo może być kiedyś cudowne...''
    Poprawię na ile potrafię, byś wiedziała co miałam na myśli;

    Czas człowieka ucieka, szybko jak rzeka, wiec walcz o każdą z chwil, żeby była jak najlepsza. Pamiętaj, że w tym świecie jest dużo ludzi, którzy chcą cię skrzywdzić, a to tylko dlatego, że czegoś ci zazdroszczą, ale Ty dziewczyno nie poddawaj się, walcz o to życie, bo jest najważniejsze. Możesz wszystko, tylko od Ciebie zależy wszystko, jak to rozwiążesz i co wybierzesz. Żyletka? Nie rób tego!!! To nic nie da, wybierz życie, bo może być kiedyś cudowne...
  • karinka 05.10.2015
    Nie pisalam tego aby było perfekcyjne tylko aby dalo to komuś do myślenia i sie ogarnął, dzięki za poprawke tez mi przykro ze jestem dyslektykiem i nie umiem pisać. Chociaż może tu sie czegoś naucze
  • Lady_Makbet 05.10.2015
    Ta strona powinna ci pomóc ;) https://www.languagetool.org
    Tekst z błędami strasznie kiepsko się czyta.
  • Rasia 05.10.2015
    KarolaKorman już wszystkim się zajęła, ja jednak znalazłam jeszcze jeden maleńki błąd. "Możesz wszystko, tylko od Ciebie zależy wszystko - to "wszystko" użyte dwa razy nie brzmi zbyt zgrabnie. Może i nie pisałaś tego, by było idealnie, jednak musisz się liczyć z tym, że na tej stronie większość osób zwraca uwagę na te bardziej rażące błędy i nie ma w tym niczego złego, więc nie powinnaś się denerwować. Każdy ma z tego coś wynieść i czegoś się nauczyć.
    Jak dla mnie tekst za krótki no i rzeczywiście troszkę błędów. Zostawię 3 ;)
  • karinka 05.10.2015
    Heh ale ja sie nie denerwuje
  • Neli 05.10.2015
    Zgadzam się z pozostałymi komentarzami. Nie bardzo wiem, co dodać... Nie oceniam. Powodzenia w dalszym pisaniu ;)
  • karinka 05.10.2015
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania