"To jest moje życie,mój wybór"-cz1

*6:00*

Wstaję oczywiście jak zawsze niewyspana. Przecieram oczy i idę się ogarnąć do toalety. Po mojej porannej pielęgnacji, schodzę na dół do kuchni. Podchodzę do lodówki i wyciągam z niej mleko. Siadam do stołu i robię sobie płatki. Po zjedzeniu naczynia wstawiam do zlewu po czym udaję się na górę i zgarniam plecak po czym wychodzę z domu dokładnie zamykając drzwi.

*7:30*

Autobus wysadza mnie tuż pod szkołą jednakże mam jeszcze pół godziny do 8:00, postanawiam się przejść. Przechodzę obok parku rozglądając się za czymś co w jakimś stopniu by mnie zainteresowało. Mój wzrok zatrzymuję się na 2 chłopakach na oko 17/18 letnich którzy popychają małe dziecko jakieś 8/10 letnie. Normalnie to bym podeszła ale się boję nie mam z nimi szans. Jednak kiedy widzę jak dziecko ląduje na ziemi z płaczem a oni się śmieją nie wytrzymuję. Idę w ich kierunku i nie patrząc na chłopaków podchodzę do chłopca pomagając mu wstać.

-Ej nie wtrącaj się! - krzyknął jeden z nich.

- Nie macie prawa nim tak pomiatać!- odkrzyknęłam, po czym delikatnie popchnęłam chłopca w przeciwnym kierunku.

- Mały chodź wracaj tu nie skączyliśmy- powiedział do dziecka ten wyższy.

-Zostawcie go bo zadzwonię na policję!- krzyknęłam i krzywo na nich spojrzałam.

-Dobra dobra wyluzuj- powiedzieli i odeszli. Spojrzałam na telefon i zobaczyłam godzinę 7:55.

- Nosz kurwa! Nie zdążę! - szepnęłam do siebie i po pobiegłam w stronę szkoły.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania