Nic

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Joanna Gebler 07.01.2020
    Podoba mi się stwierdzenie, że piekło jest tak naprawdę tu - na ziemi. To cholerna prawda. Bohaterka Ela, cóż nie przypadła mi do gustu, może ze względu na to, że w życiu prywatnym było mi dane spotkać osobę, która na siłę próbowała mnie nawrócić. w paru miejscach się uśmiałam, choćby w tym gdzie jeden z bohaterów mówił "Jak nie masz po co żyć, to żyj na złość innym".
    Generalnie dialog mi się podoba, jest fajnie poprowadzony.
    W paru miejscach są błędy ortograficzne, bądź powtórzenia, jak np tu: "Ja tylko pomagam wam tylko godnie nieść wasz krzyż."
    Tak czy siak, tekst mi się podoba :)
  • Artur131313 07.01.2020
    Dziękuję. Za błędy przepraszam...poprawię się
  • Bajkopisarz 08.01.2020
    Ten tekst jest dobry, żywcem przeniesiony z dowolnego urzędu i mógłby mieć miejsce zarówno w pokoju 422, jak i w pokoju nauczycielskim nr 5P, na uniwersytecie, między studentami drugiego roku socjologii, a nawet w sali narad dużego europejskiego konsorcjum. Ludzie, choć wszyscy wyjątkowi, to jednak wciąż tacy sami. No, może nie do końca, bo gdyby to działo się np. w Anglii zaczęliby od krótkiego sporu o pogodę.
    Sporo literówek do poprawki.
  • Artur131313 09.01.2020
    Dziękuję. Za literówki przepraszam, piszę w telefonie i zwykle...jednym ciągiem ;-)
  • Artur131313 09.01.2020
    Usunąłem tekst celem poprawy błędów

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania