To nie najlepsze opowiadanie na świecie, to tylko hołd do niego.

Sorry za tytuł, ale jakoś wzięło mnie na joke'a z Tenacious D. O co z tym chodzi? Wiem, że tak naprawdę mało kto czyta moje opowiadania, ale ostatnimi czasy w imię wyzwania Końca Świata, wydałem krótki tekst o Jeźdźcach Apokalipsy, które, na wszystkie bogactwa świata, się wam spodobało, postanowiłem więc stworzyć z tego serię, ale by umilić wam czytanie, chciałbym byście odpowiedzieli mi na kilka pytań.

 

– Czy chcecie by opowiadanie skupiło się na losach Jeźdźców, jednego Jeźdźcy, pojedynczego człowieka w tym zamieszaniu, czy może ludzkości jako bohatera zbiorowego(to by było wyzwanie)?

–Czy chcecie by Dzień Apokalipsy("Konie są niemodne") był raczej końcem, a opowiadanie traktowałoby o tym co do niego doprowadziło, czy też może by był początkiem, z opowiadaniem mówiącym o ostatnich dniach Ziemi?

–Jeśli chcecie by bohaterem był jeden Jeździec, który?

 

Pytań może dojść więcej, więc od czasu do czasu możecie to sprawdzać, chwilowo mam tyle bo jest prawie północ

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Anonim 07.07.2015
    Niech bohaterem jest Wojna! A story o ostatnich dniach ziemi! Cant remember the greatest opo in the wo oo rld, no! This is a tribuuute, jeah :p
  • MrJ 07.07.2015
    *this is JUST a tribute* ale ciesze sie ze ktos lapie joke'a
  • Anonim 07.07.2015
    A nieprfda bo w ostatnim refrenie nie ma "just " :p Albo wiesz co? Wojna jest za prosty, moze Głód albo Zaraza?
  • MrJ 07.07.2015
    To jest Zawiść, zmieniła się wraz z postępem medycyny i co raz częstszymi sporami między ludźmi(chociaż kto wie, może ma trochę starej mocy)
  • Anonim 07.07.2015
    Niech jest! :D Nie bedzie zbyt proste. Wojna jest zbyt oklepany
  • Anonim 07.07.2015
    Ucielo komenta znowu - -"
  • Anonim 08.07.2015
    Ja chcem, żeby głównym bohaterem był motor XD
    A tak serio to nie wiem... Sama wybrałabym chyba najtrudniejsze opcje, bo to jest fajna okazja, żeby poćwiczyć ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania