To wszystko z miłości

Agata za niedługo miała skończyć 19 lat. Pewnego dnia zapytała się swojego chłopaka Rafała co jej da na urodziny. On jej odpowiedział, że to będzie niespodzianka i w krótkim czasie się dowie. Kilka dni później dziewczyna będąc na spacerze źle się poczuła i zemdlała. Znalazła się w ciężkim stanie w szpitalu. Usłyszała rozmowę lekarza z jej chłopakiem i rozpłakała się. Rafał wszedł do jej sali. Dziewczyna zapytała się go czy umrze. Chłopak usłyszawszy to pytanie rozpłakał się i przytulił ją. W dniu swoich urodzin dziewczyna wyszła ze szpitala i pobiegła prosto do chłopaka. Zapukała, ale dom był pusty, więc weszła do środka. Na stole leżał list od Rafała.

Kochana moja Agatko !

Jeżeli czytasz ten list to oznacza, że wszystko się udało. Jesteś dla mnie całym światem, bardzo Cię kocham. Przypomnij sobie jak zapytałaś mnie co dostaniesz na urodziny ? No właśnie oddałem Ci moje serce. Teraz biję w Tobie i jestem przy Tobie mimo że mnie nie widzisz. Dziewczyna się rozpłakała i patrząc na ich wspólne zdjęcie przypomniała sobie najpiękniejsze chwile jakie przeżyła w życiu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • blaackangel 02.04.2017
    Bardzo krótkie, ale nadrabia niezwykłym pięknem. Jak dla mnie jest cudowne, uwielbiam takie wątki :) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania