Tomek

Dzień 1.

Dziś poznałem nowego znajomego. Ma na imię Tomek i chodzi ze mną do klasy. Nie spodziewałem się, że z kimkolwiek złapię tak szybko kontakt.

 

Dzień 2.

Tomek bardzo często ze mną rozmawia. Okazało się, że mamy wspólne zainteresowania. Super!

 

Dzień 10.

Mogę oficjalnie nazwać Tomka przyjacielem. Dzisiaj zamierzamy pograć u mnie na konsoli.

 

Dzień 17.

Tomkowi spodobała się Malwina. Cieszę się, i z całych sił pomogę mu ją zdobyć!

 

Dzień 23.

Tomek i Malwina chodzą ze sobą. Ostatnio rzadziej się widywaliśmy, ale wszystko rozumiem. Miłość!

 

Dzień 30.

Tomek nie odczytuje moich wiadomości. Dziwne. Niepokoję się.

 

Dzień 35.

Tomek ma mnie gdzieś. Jestem zdenerwowany na wszystko.

 

Dzień 47.

Tomek nie żyje. Poderżnąłem mu gardło na oczach Malwiny. Z nią zrobiłem to samo.

 

Dzień 48.

Muszę pozbyć się tego cholernego notesu. Już mnie ścigają.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Puchacz 29.05.2020
    Zwyczajnie głupie.
    Czy to ten sam bezjajeczny Raven, który cyklicznie odchodzi z podniesioną głową i wraca z podkulonym ogonem?
  • Raven18 29.05.2020
    Zgadza się, to ten sam!
  • Puchacz 29.05.2020
    To super :)
  • Pan Buczybór 29.05.2020
    Słabe.
    Za mało, zbyt ogólne, brak tu czegokolwiek ciekawego. Jest to w zasadzie skrót w stylu "zaprzyjaźniłem się z jakimś ziomem, ale on się zakochał, więc go zabiłem xddd".
  • Raven18 29.05.2020
    Ok
  • Shogun 29.05.2020
    Hmm, krótkie, ale ma coś w sobie. Powolny proces narastania frustracji, aż do "wybuchu".
  • Puchacz 29.05.2020
    Bardzo powolny.
  • bogumil1 29.05.2020
    Pomysłowa miniatura.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania